Zavrieť

Porady

Technik požiarnej ochrany

Som technikom požiarnej ochrany 2 roky. Môj zamestnávateľ má okrem 6 administratívnych budov aj 2 kotolne a 1 vymenikovú stanicu. Problém je v tom, že nevieme zistiť, kto zodpovedá za vykonávanie revízii v týchto kotolniach, vymenikovej stranici a elektroinštalácii. Potrebujem zistiť či za tieto revízie zodpovedá technik požiarnej ochrany, alebo oddelenie vnútornej správy majetku. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    účtovník 007 je offline (nepripojený) účtovník 007

    To by som aj ja chcela občas vedieť. ...viac účtovník 007
    KUTN
    Som technikom požiarnej ochrany 2 roky. Môj zamestnávateľ má okrem 6 administratívnych budov aj 2 kotolne a 1 vymenikovú stanicu. Problém je v tom, že nevieme zistiť, kto zodpovedá za vykonávanie revízii v týchto kotolniach, vymenikovej stranici a elektroinštalácii. Potrebujem zistiť či za tieto revízie zodpovedá technik požiarnej ochrany, alebo oddelenie vnútornej správy majetku. Ďakujem
    Práve som si preštudovala celú dokumentáciu požiarneho technika(cca.70 strán) a našla som tam toto:
    1. V Požiarnom štatúte je uvedené, aké dokumenty bude požadovať pri kontrole pož.technik. Sú tam uvedené revízie bleskozvodov, revízie el.zariadení a plynových kotlov.