Zavrieť

Porady

tvorba webstránok - je potrebna zivnost ?

Ahojte,

chcem ponukat tvorbu webstranok na dohodu o vykonani prace. Je to dobre riesenie ? Som student VS, budem musiet platit odvody do ZP, prip. ine odvody ? Neratam s vysokymi a ani castymi zarobkami. Chcem to len skusit v tejto oblasti. Domenu kupenu mam, len otalam s dalsimi krokmi kym nevyriesim pravnu stranku veci.

Este by som vas chcel poprosit o nejake zakladne ustanovenia, ktore si dat do " obchodnych podmienok "

dakujem.
Naposledy upravil kolac : 20.01.11 at 18:03
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    MatoB je offline (nepripojený) MatoB

    Dodnes nevyriešená záhada... ...viac MatoB
    No moj nazor je ze je to jednoznacne blbe riesenie. Racej si zaloz tu zivnost. Urcite ta ziadna firma nezoberie na brigadu len preto,ze chce web stranku. A s fyzickou osobou nepodnikatelom, takuto zmluvu uzatvorit nemozes nakolko sa nejedna o zamestnavatela.
    A v dnesnej dobe bez povolenia podnikat je riziko, ked ta lapnu, bude velky problem.

    kolac je offline (nepripojený) kolac

    kolac
    takze si spravit zivnost a staci to ? Ci budem musiet za seba platit zdravotne poistenie, odvadzat dan ? Lebo ak ano tak pri mojom zarobku 100€ povedzme za mesiac-dva to nebude rentabilne. Som student, neplati na mna nejaka vynimka aspon co sa toho zdravotneho poistenia tyka.