Zavrieť

Porady

Kredit Skype

Zaplatil som ešte v decembri 2010 5,75Eura, aby som vyskúšal volanie z PC na pevné linky a mobily, doteraz mi nepripísali kredit. Čo a ako sa dá robiť? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    klikni na https://support.skype.com/en/support_request? a vypis formular.
    predtym sa vsak prihlas (v pravom hornom rohu Sign-in), aby si mal viac moznosti

    dolfort je offline (nepripojený) dolfort

    dolfort
    Určite kontaktuj helpdesk - tie kredity pripisujú okamžite. Pravdepodobne bude problém s platbou - peniaze ti z účtu odišli?
    Napíš im kedy si kupoval kredit, v akej výške, na aké konto, akým platobným kanálom (kreditka, debetka, paypal?).
    Mám skúsenosť že skype helpdesk reaguje dosť rýchlo a vybavujú k spokojnosti.
    Ak nevieš po anglicky, napíš si to v SK a hoď do google translate, potom im to pošli.

    tibormi je offline (nepripojený) tibormi

    tibormi
    Ďakujem, a ako môžem kontaktovať ten helpdesk? Našiel som len fórum helpdesk. Chcelo by to nejakú mailovú adresu...

    tibormi je offline (nepripojený) tibormi

    tibormi
    Ďakujem za reakciu aj Tebe, misoft, ale potrebujem nejakú mailovú adresu, na ktorú pošlem potvrdenie o zaplatení

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Neviem, či ti to pomôže, na Support-e som našiel len o vrátení kreditu, no a tam sa píše, že musíš im poslať doklad o zaplatení na Skype Customer Service.
    ( https://support.skype.com/en-us/faq/...5BDAB5F2145B94 )

    tibormi je offline (nepripojený) tibormi

    tibormi
    Našiel som síce nejakú adresu, ale to je pre nezákazníkov: noncustomers(zavináč)skype(bodka)net . Skúsim poslať aj tam potvrdenie, uvidím... Každopádne, kto viete, raďte ďalej, prosííííím.

    tibormi je offline (nepripojený) tibormi

    tibormi
    tibormi Pozri príspevok
    Našiel som síce nejakú adresu, ale to je pre nezákazníkov: noncustomers(zavináč)skype(bodka)net . Skúsim poslať aj tam potvrdenie, uvidím... Každopádne, kto viete, raďte ďalej, prosííííím.
    Na uvedenej adrese som nepochodil, prišlo chybové hlásenie (Mail Delivery Subsystem : Delivery Status Notification (Failure) ). Už ma to se...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.