Zavrieť

Porady

Zivotna poistka

Caute, jedna taka otazocka. Mailom som kontaktoval niekolko poistovni, ze mam zaujem o uzatvorenie zivotnej poistky, ze by som mal zaujem o nejake ich materialy, aby som si mohol vybrat. Vsetci mi vsak odpisali, aby sme sa stretli osobne. To je vsak nonsens, aby som obehaval kazdu poistovnu a minimalne hodinu sa nechal v kazdej oblbovat. Cakal som, ze budu mat nejako zverejnene svoje produkty (ako ked si vyberate napr. terminovany vklad v banke), ale zda sa, ze to dosledne taja. Neviete, kde by som nasiel nejake blizsie konkretne informacie s pribliznymi cislami?
Usporiadat
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

Stanislav 1975 Pozri príspevok
ICE je trieda, je to fakt dobrý poraďák,páči sa mi...
Vďaka za uznanie
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

doktor01 Pozri príspevok

PS2: Pokiaľ mi niekto odmieta poskytnúť zmluvu a jej podmienky na posúdenie pred podpisom považujem ho za neseriózneho (človeka ktorý zámerné alebo z naivity niečo skrýva v môj neprospech) a nemám dôvod sa s nim baviť.
ono to nie je o tom, že sa zmluva nechce poskytnúť pred podpisom na preštudovanie... v podstate čo poznám "poisťovákov" tak každý Vám povie, že uzavrieť životku je tak na 2-3 stretnutia s klienom... samozrejme sa mu všetko vysvetlí, dá čas na preštudovanie a pod...a patrične sa mu venuje, keď je záujem aj zo strany klienta evidentný... ale ruku na srdce, kto by sa venoval samoštúdiu takých 50 stranových zmluvných podmienok bez toho aby mu poisťovák niečo predtým odprezentoval...
to máte to isté, ako keď ľudia vyhadzujú letáky z tesca, hneď po tom, ako im vypadnú zo schránky a ani si ponuku obchodu nepreštudujú... tak isto nedá poisťovák z ruky tlačivo bez toho aby mal nejakú istotu že jeho snaha padne na úrodnú pôdu...
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

Stanislav 1975 Pozri príspevok
bubkoch- poistenie ale nieje sporenie,to je proste poistenie a basta- sporenie je niečo iné...
som trocha nepochopil co si tym chcel povedat a aky to ma suvis s tym na co si reagoval ...
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

Ice dive Pozri príspevok
ono to nie je o tom, že sa zmluva nechce poskytnúť pred podpisom na preštudovanie... v podstate čo poznám "poisťovákov" tak každý Vám povie, že uzavrieť životku je tak na 2-3 stretnutia s klienom... samozrejme sa mu všetko vysvetlí, dá čas na preštudovanie a pod...a patrične sa mu venuje, keď je záujem aj zo strany klienta evidentný... ale ruku na srdce, kto by sa venoval samoštúdiu takých 50 stranových zmluvných podmienok bez toho aby mu poisťovák niečo predtým odprezentoval...
to máte to isté, ako keď ľudia vyhadzujú letáky z tesca, hneď po tom, ako im vypadnú zo schránky a ani si ponuku obchodu nepreštudujú... tak isto nedá poisťovák z ruky tlačivo bez toho aby mal nejakú istotu že jeho snaha padne na úrodnú pôdu...
a preco by sa mal sediet s tebou ? a nie s inou poistovnou ? alebo myslis ze clovek ma cas stravit 2-3 sedenia po 2 hodiny s 10-timi poistovakmi ? a potom po veceroch studovat svoje rucne pisane poznamky ?
co keby tych 40 hodin sedenia odpadlo a bolo len jedno - finalne s "vitazom" ?
dajte tie blbe papiere ked ich chcem a nestarajte sa co s nimi spravim, mne je jedno co to stoji poistovnu, automobilky, banky tiez tlacia tony katalogov, cennikov, podmienok a neskryvaju pred klientom info o produkte, okrem toho da sa to poslat aj mailom ... aj tak 90% textu je rovnaky, lisi sa len v detailoch ktore si rychlo vyhladam, napr. ceny za rizika, od ktoreho dna hospitalizacie sa plni, vypocet progresie, a pod., pozriem, porovnam, spocitam co potrebujem, zavolam vitazovi
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

bubkoch Pozri príspevok
a preco by sa mal sediet s tebou ? a nie s inou poistovnou ? alebo myslis ze clovek ma cas stravit 2-3 sedenia po 2 hodiny s 10-timi poistovakmi ? a potom po veceroch studovat svoje rucne pisane poznamky ?
co keby tych 40 hodin sedenia odpadlo a bolo len jedno - finalne s "vitazom" ?
dajte tie blbe papiere ked ich chcem a nestarajte sa co s nimi spravim, mne je jedno co to stoji poistovnu, automobilky, banky tiez tlacia tony katalogov, cennikov, podmienok a neskryvaju pred klientom info o produkte, okrem toho da sa to poslat aj mailom ... aj tak 90% textu je rovnaky, lisi sa len v detailoch ktore si rychlo vyhladam, napr. ceny za rizika, od ktoreho dna hospitalizacie sa plni, vypocet progresie, a pod., pozriem, porovnam, spocitam co potrebujem, zavolam vitazovi
bubu ono si predstav existujú aj maklérske spoločnosti, ktoré ponúkajú produkty X poisťovní v X variantách... takže to sedenie s 10 poisťovákmi sa dá kľudne zredukovať na jedno a bude to win win situácia (aj klient bude mať svoj produkt aj poisťovák zarobí...... stačí nájsť toho správneho. aj poisťovne tlačia tony katalógov, ktoré si môžeš zobrať... ale ani automobilka ti nedá detailný nákres a plány auta, ktoré práve vyrába...
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

pozrel som zopar webov poistovní a hladal info o urazovom poistení ...
okrem zoznamu rizík a ich velmi strucneho vseobecneho popisu nic ...

tak sa pytam páni (Stanislav, Ice dive, Chobot), a poprosim jednoznacnu odpoved: preco poistovne zatajuju pred potencialnymi klientami a preco nezverejnia na webe pre jednotlive rizika:
- ceny a podmienky (min max vek,, poistna doba, poistne sumy, ...)
- VPP a OPP (kde najdem info o podmienkach plnenia, vyluky, od ktoreho dna sa plni pri hospotalizacii, za kolko dni PN sa plni, aka je minimalna doba liecenia pre plnenie, ...)
- ocenovacie tabulky úrazov (z ktorych zistim kolko dostanem pri jednotlivych urazoch a invalidite)

argument o nákladoch a strate casu padá, kto chce, precital by si, porovnal, vybral, zavolal poistovakovi ... kto nie, nechal by si to poistovakom vysvetlit ...
analogia s autami alebo elektro, predstav si ze na webe by si mal len info "máme auta/TV/pračky male, stredne, velke, pre kazdu prilezitost, určite si vyberies, prid a ukazeme ti ich, podrobne parametre tovaru ti dame az ked ho kúpis"

mam zaujem o úrazove poistenie, toto su informacie, na základe ktorých sa mám vybrat danu poistovnu z 15-tich ktore tento produkt ponukaju ?
http://www.axa.sk/Zivotne-poistenie/Rodina/Popis
http://www.uniqa.sk/uniqa_sk/cms/pri...s_poisteni.jsp

dovod su jasne, ale poistovaci si ho nikdy nepriznaju ...vzdelaneho klienta ktory vie co chce nepotrebuju, lebo ho nemozu masírovat a manipulovat
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

bubkoch Pozri príspevok
pozrel som zopar webov poistovní a hladal info o urazovom poistení ...
okrem zoznamu rizík a ich velmi strucneho vseobecneho popisu nic ...

tak sa pytam páni (Stanislav, Ice dive, Chobot), a poprosim jednoznacnu odpoved: preco poistovne zatajuju pred potencialnymi klientami a preco nezverejnia na webe pre jednotlive rizika:
- ceny a podmienky (min max vek,, poistna doba, poistne sumy, ...)
- VPP a OPP (kde najdem info o podmienkach plnenia, vyluky, od ktoreho dna sa plni pri hospotalizacii, za kolko dni PN sa plni, aka je minimalna doba liecenia pre plnenie, ...)
- ocenovacie tabulky úrazov (z ktorych zistim kolko dostanem pri jednotlivych urazoch a invalidite)

argument o nákladoch a strate casu padá, kto chce, precital by si, porovnal, vybral, zavolal poistovakovi ... kto nie, nechal by si to poistovakom vysvetlit ...
analogia s autami alebo elektro, predstav si ze na webe by si mal len info "máme auta/TV/pračky male, stredne, velke, pre kazdu prilezitost, určite si vyberies, prid a ukazeme ti ich, podrobne parametre tovaru ti dame az ked ho kúpis"

mam zaujem o úrazove poistenie, toto su informacie, na základe ktorých sa mám vybrat danu poistovnu z 15-tich ktore tento produkt ponukaju ?
http://www.axa.sk/Zivotne-poistenie/Rodina/Popis
http://www.uniqa.sk/uniqa_sk/cms/pri...s_poisteni.jsp

dovod su jasne, ale poistovaci si ho nikdy nepriznaju ...vzdelaneho klienta ktory vie co chce nepotrebuju, lebo ho nemozu masírovat a manipulovat
argument o nákladoch a strate času nepadá, lebo ľudí, ktorí sa informáciami aj zaoberajú bez vysvetlenia je minimum...
analógia s autami a elektrom je dosť nepresná, lebo auto si kupi mladý aj starý, chudý aj tlstý, pekný aj škaredý, chorý aj zdravý... a stále je to to isté auto s tými istými vlastnosťami a parametrami a je jedno kto si ho kúpi... žiadna automobilka ti nedá potrobný plán svojho auta alebo videl si niekde na webe voľne dostupný servisny manuál od tvojho auta - myslím ten, ktorý majú servisy a objednávajú z neho náhradné diely podľa čísla? žeby to automobilky nechceli dávať rozumným klientom... detto architekti, prečo nie je na webe detailný projekt katalogového domu? ale len nejaká vizuálizácia so základnými parametrami...?

pri poistení je iné keď si životku dá niekto kto je ľavák, pravák, manuálne pracujúci, hlavou mysliaci a pod... koľko do toho chce mesačne / ročne investovať... kvantum informácií a kvantum variácií... to je všetko preto je jednoduchšie sa stretnúť a vysvetliť si ako poslať x variácií však motyka vystrelí a klient si vyberie.....

napríklad táto poisťovňa ti ponúka aj výpočet úrazového poistenia priamo na webe...
http://www.union.sk/union-istota---u...poistenie.html

tu máš zase tabuľku s trvalými následkami úrazu
http://www.allianzsp.sk/urazove_poistenie
a 15 programov životných poistení kde by si to mohol uzavrieť...

no povedz mi, koľko ľudí zo 100, ktorí nie sú "poisťovákmi", alebo veci znalí sa z nej vysomári bez adekvátneho vysvetlenia...

počuj bubkoch a nebol si ty ešte tak 1 - 2 mesiace dozadu zanietený sprostredkovateľ poistenia pracujúci "pre klienta", či tvoja hviezdna kariera v Partners Group či OVB skončila skôr ako začala...?
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

Ice dive Pozri príspevok
argument o nákladoch a strate času nepadá, lebo ľudí, ktorí sa informáciami aj zaoberajú bez vysvetlenia je minimum...
analógia s autami a elektrom je dosť nepresná, lebo auto si kupi mladý aj starý, chudý aj tlstý, pekný aj škaredý, chorý aj zdravý... a stále je to to isté auto s tými istými vlastnosťami a parametrami a je jedno kto si ho kúpi... žiadna automobilka ti nedá potrobný plán svojho auta alebo videl si niekde na webe voľne dostupný servisny manuál od tvojho auta - myslím ten, ktorý majú servisy a objednávajú z neho náhradné diely podľa čísla? žeby to automobilky nechceli dávať rozumným klientom... detto architekti, prečo nie je na webe detailný projekt katalogového domu? ale len nejaká vizuálizácia so základnými parametrami...?

pri poistení je iné keď si životku dá niekto kto je ľavák, pravák, manuálne pracujúci, hlavou mysliaci a pod... koľko do toho chce mesačne / ročne investovať... kvantum informácií a kvantum variácií... to je všetko preto je jednoduchšie sa stretnúť a vysvetliť si ako poslať x variácií však motyka vystrelí a klient si vyberie.....

napríklad táto poisťovňa ti ponúka aj výpočet úrazového poistenia priamo na webe...
http://www.union.sk/union-istota---u...poistenie.html

tu máš zase tabuľku s trvalými následkami úrazu
http://www.allianzsp.sk/urazove_poistenie
a 15 programov životných poistení kde by si to mohol uzavrieť...

no povedz mi, koľko ľudí zo 100, ktorí nie sú "poisťovákmi", alebo veci znalí sa z nej vysomári bez adekvátneho vysvetlenia...

počuj bubkoch a nebol si ty ešte tak 1 - 2 mesiace dozadu zanietený sprostredkovateľ poistenia pracujúci "pre klienta", či tvoja hviezdna kariera v Partners Group či OVB skončila skôr ako začala...?
no zase nerob z ludi celkom nesvojpravnych ...

a preco ta trapi ci by tomu ludia rozumeli ? vsak aj tak posledny krok musi vzdy urobit poistovak, ktory prip. nepresne rozhodnutie moze korigovat ... ide len o to, ze vsetko su to informacie, ktore sú verejné a ktoré klient dostane, poistovne ich len nechcu zverejnit a ukazat pred podpisom
a nie, ja som nikdy žiaden sprostredkovatel poistenia nebol ... poistovna ma síce zivila, ale stal som na opacnom brehu ako poistovak-predajca
0 1
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

bubkoch Pozri príspevok
no zase nerob z ludi celkom nesvojpravnych ...

Nie nerobím z ľudí nesvojprávnych, avšak povedz mi prečo by malo byť na webe x variant, mať pomalú stránku a efekt z toho rovnajúci sa nule...

a preco ta trapi ci by tomu ludia rozumeli ? vsak aj tak posledny krok musi vzdy urobit poistovak, ktory prip. nepresne rozhodnutie moze korigovat ... ide len o to, ze vsetko su to informacie, ktore sú verejné a ktoré klient dostane, poistovne ich len nechcu zverejnit a ukazat pred podpisom

ti kto povedal? každá poisťovňa predsa vážnemu záujemcovi dá o čo si požiada, vysvetlí... nie je pravda, že pred podpisom nikto nič neuvidí a nemá k dispozícií... ide o to dať vypracovať ponuku podľa osobných potrieb klienta....

a nie, ja som nikdy žiaden sprostredkovatel poistenia nebol ... poistovna ma síce zivila, ale stal som na opacnom brehu ako poistovak-predajca
v texte
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

Ty síce máš záujem konkrétne o úrazové poistenie, ale píšeš o poisťovniach všeobecne, preto aj moje príspevky budú o poisťovniach a údajoch všeobecne, nie iba o ÚP.

bubkoch Pozri príspevok
pozrel som zopar webov poistovní a hladal info o urazovom poistení ...
okrem zoznamu rizík a ich velmi strucneho vseobecneho popisu nic ...

tak sa pytam páni (Stanislav, Ice dive, Chobot), a poprosim jednoznacnu odpoved: preco poistovne zatajuju pred potencialnymi klientami a preco nezverejnia na webe pre jednotlive rizika:
Pretože nikde nie je daný presný zoznam toho, čo majú zverejniť. Preto každá poisťovňa zverejňuje k svojmu produktu to, čo uzná za vhodné. Niekto viac, niekto menej. Je to len rozhodnutie poisťovne a ja ti neviem povedať, prečo sa tá ktorá poisťovňa tak rozhodla.

bubkoch Pozri príspevok
- ceny a podmienky (min max vek,, poistna doba, poistne sumy, ...)
Nie je pravdou, že nie sú zverejnené. Napr. tu máš pekne uvedené poistné sumy:

http://pslsp.sk/stranka/sporoistota

Dokonca tam máš aj vstupný vek a nájdeš tam aj poistné. Ale veľa vecí (napr. poistná suma pre smrť, doba poistenia) si klient určuje sám a na základe toho sa vypočítava potom poistné. Dokonca poistné je rôzne pre rôzny vek, pohlavie, zdravotný stav. Preto nemôžeš čakať, že poisťovňa bude mať cenník, ako predajca áut. Je tam toľko variant, že jedna internetová stránka to nezvládne.

bubkoch Pozri príspevok
- VPP a OPP (kde najdem info o podmienkach plnenia, vyluky, od ktoreho dna sa plni pri hospotalizacii, za kolko dni PN sa plni, aka je minimalna doba liecenia pre plnenie, ...)
Aj to niektoré poisťovne zverejňujú, napr. tu:

http://img.orange.sk/orange_sk/data/...t_life_vpp.pdf

http://www.csob.sk/Files/Ludia/VPP_z..._poistenie.pdf

http://www.allianzsp.sk/tmp/image_ca...0/_VPP_IKB.pdf

http://www.wuestenrot.sk/upload/file...1262609031.pdf

http://www.rapidlife.sk/upload/file/...y/vpp_0110.pdf

A v mnohých iných, ak prejavíš osobne záujem, tak je možné spraviť návrh poistenia s tebou nadefinovanými údajmi (doba poistenia, poistné a vypočíta ti poistnú sumu). Dokonca naše predajné miesta ti dajú k dispozícii aj poistné podmienky ku konkrétnej poistke, ak o to požiadaš. Jasné, že to nedávajú každému klientovi. Načo tlačiť 8 strán zbytočne?

bubkoch Pozri príspevok
- ocenovacie tabulky úrazov (z ktorych zistim kolko dostanem pri jednotlivych urazoch a invalidite)
Tie bývajú uvedené vo VPP. A poisťovňa má ku každému poisteniu iné VPP.

A prečo to nie je na webe? Asi kvôli konkurencii. Ak klient chce, môže dostať VPP. 99% klientov ich aj tak nečíta.

bubkoch Pozri príspevok
argument o nákladoch a strate casu padá, kto chce, precital by si, porovnal, vybral, zavolal poistovakovi ... kto nie, nechal by si to poistovakom vysvetlit ...
analogia s autami alebo elektro, predstav si ze na webe by si mal len info "máme auta/TV/pračky male, stredne, velke, pre kazdu prilezitost, určite si vyberies, prid a ukazeme ti ich, podrobne parametre tovaru ti dame az ked ho kúpis"

mam zaujem o úrazove poistenie, toto su informacie, na základe ktorých sa mám vybrat danu poistovnu z 15-tich ktore tento produkt ponukaju ?
http://www.axa.sk/Zivotne-poistenie/Rodina/Popis
http://www.uniqa.sk/uniqa_sk/cms/pri...s_poisteni.jsp

dovod su jasne, ale poistovaci si ho nikdy nepriznaju ...vzdelaneho klienta ktory vie co chce nepotrebuju, lebo ho nemozu masírovat a manipulovat
So vzdelaným klientom sa dá diskutovať a urobiť mu poistenie na mieru. Sám si nezostavíš poistenie, lebo nevieš, čo všetko poisťovňa ponúka. Ani poistnú sumu si sám nenastavíš, veď nie si poistný matematik.

A potom - klient má 30 dní od uzatvorenia poistenia na to, že ak mu niečo nevyhovuje, môže poistenie zrušiť bez uvedenia dôvodu a vráti sa mu celé poistné. Takže máš 30 dní na to, aby si preštudoval celé VPP aj zmluvu.

V zásade poistenie nenakupuješ v potravinách. Poistenie je založené viac menej na osobnom jednaní klienta a predajcu. A pred uzatvorením poistenia môžeš rozprávať s poradcom koľko chceš (teda koľko času má poradca).
Naposledy upravil Chobot : 07.02.11 at 11:07
1 0
asdqwe asdqwe

asdqwe je offline (nepripojený) asdqwe

Len tak mimochodom, napisal som im vek, presne o aku poistku mam zaujem (druh poistenia), ako dlho by som chcel sporit a pod. a oni mi neboli schopni poslat nic, ani odkaz na ich webstranku. Pripada mi to, ako keby som napisal predajcovi aut, ze mam zaujem zaujem o kombi s priblizne 2-litrovym motorom, nie drahsie ako 15000 eur a oni by mi odpovedali, ze tazko povedat, ake auto by mi vyhovovalo, nech pridem osobne miesto toho, aby mi prezradili, ake auta maju v ponuke.
0 0
kilala kilala

kilala je offline (nepripojený) kilala

Už dlhé roky pracujem pre prestížnu životnú poisťovňu, nezdieľam názor kolegov, že Vás chcú v poisťovni oblbovať. Každý dobý finančný agent potrebuje zistiť Vaše potreby, pre životné poistenie u každého človeka sú potreby iné.Niekto potrebuje sporiť niekto kryť riziká, niekto zabezpečiť úver. Materiály zasielané z poisťovní Vám nič konkrétne nepovedia, sú to len všeobecné informácie o názve produktu.
Ako finančný agent Vám len predsa poradím dohodnúť si stretnutie s človekom ktorý tomu rozumie, aby Ste po rokoch nepovedali, platil som a neviem za čo, riziká nemá kryté žiadne,
a pritom som ani nič nenasporil.
S pozdravom Oľga
0 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Chcem sa opytat, aj ked je to . Platitel poiswtenej hypoteky sa stal invalidnym na 72%.
Poistovna ma za neho doplatit hypoteku, no "Nárok na oslobodenie od platenia poistného alebo na výplatu poistného plnenia je za plný invalidný dôchodok (pokles schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť je viac ako 70 %) priznaný poistenej osobe Sociálnou poisťovňou po uplynutí dvojročnej ochrannej lehoty od uzavretia poistenia. Uplynutie dvojročnej ochrannej lehoty sa nevyžaduje, ak bol plný invalidný dôchodok priznaný výlučne v dôsledku úrazu, ktorý sa stal v dobe platenia poistného, resp. dobe poistenia. ?

To znamena, ze ked bola hypoteka realizovana v 5.2008- je to v poriadku?
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

alaya1 Pozri príspevok
Chcem sa opytat, aj ked je to . Platitel poiswtenej hypoteky sa stal invalidnym na 72%.
Poistovna ma za neho doplatit hypoteku, no "Nárok na oslobodenie od platenia poistného alebo na výplatu poistného plnenia je za plný invalidný dôchodok (pokles schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť je viac ako 70 %) priznaný poistenej osobe Sociálnou poisťovňou po uplynutí dvojročnej ochrannej lehoty od uzavretia poistenia. Uplynutie dvojročnej ochrannej lehoty sa nevyžaduje, ak bol plný invalidný dôchodok priznaný výlučne v dôsledku úrazu, ktorý sa stal v dobe platenia poistného, resp. dobe poistenia. ?

To znamena, ze ked bola hypoteka realizovana v 5.2008- je to v poriadku?
ťažko povedať, každá poisťovňa má inak nastavené podmienky svojich produktov. Mohla by si uverejniť všeobecné poistné podmienky daného poistenia?
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

asdqwe Pozri príspevok
Len tak mimochodom, napisal som im vek, presne o aku poistku mam zaujem (druh poistenia), ako dlho by som chcel sporit a pod. a oni mi neboli schopni poslat nic, ani odkaz na ich webstranku. Pripada mi to, ako keby som napisal predajcovi aut, ze mam zaujem zaujem o kombi s priblizne 2-litrovym motorom, nie drahsie ako 15000 eur a oni by mi odpovedali, ze tazko povedat, ake auto by mi vyhovovalo, nech pridem osobne miesto toho, aby mi prezradili, ake auta maju v ponuke.
no a čo myslíš, že by ti predajca aut odpísal? dojdite na kávičku a doladíme Vaše požiadavky...
chcete benzín, alebo diesel?
našlapanú octáviu tour, alebo super novinku Ibizu kombi, fábiu v základnej výbave ale s nadupaným motorom... aj autopredajca má veľa variácií....
0 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Ice dive Pozri príspevok
ťažko povedať, každá poisťovňa má inak nastavené podmienky svojich produktov. Mohla by si uverejniť všeobecné poistné podmienky daného poistenia?
Citacia v mojom prispevku,je z ich obchod.podmienok.Ziadost este len bude poslana cca v maji, tak by tie 2 roky mali byt v poriadku a este ma zaujima, ci preplatia celu poistnu udalost, alebo skumaju dlzku, na aku sa ID vystavil? nevyznam sa v tom , nieze by som bola spekulantom.
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

alaya1 Pozri príspevok
Chcem sa opytat, aj ked je to . Platitel poiswtenej hypoteky sa stal invalidnym na 72%.
Poistovna ma za neho doplatit hypoteku, no "Nárok na oslobodenie od platenia poistného alebo na výplatu poistného plnenia je za plný invalidný dôchodok (pokles schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť je viac ako 70 %) priznaný poistenej osobe Sociálnou poisťovňou po uplynutí dvojročnej ochrannej lehoty od uzavretia poistenia. Uplynutie dvojročnej ochrannej lehoty sa nevyžaduje, ak bol plný invalidný dôchodok priznaný výlučne v dôsledku úrazu, ktorý sa stal v dobe platenia poistného, resp. dobe poistenia. ?

To znamena, ze ked bola hypoteka realizovana v 5.2008- je to v poriadku?
2-rocna lehota sa viaze na datum zaciatku poistenia ... ak doslo k priznaniu plneho ID z dovodu choroby po tejto lehote, malo by to byt v poriadku ...
to ako dlho a za akych podmienok bude poistovna platit hypo najdes v poistnych podmienkach
1 0
anonym222 anonym222

anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

Chobot Pozri príspevok
Dokonca tam máš aj vstupný vek a nájdeš tam aj poistné. Ale veľa vecí (napr. poistná suma pre smrť, doba poistenia) si klient určuje sám a na základe toho sa vypočítava potom poistné. Dokonca poistné je rôzne pre rôzny vek, pohlavie, zdravotný stav. Preto nemôžeš čakať, že poisťovňa bude mať cenník, ako predajca áut. Je tam toľko variant, že jedna internetová stránka to nezvládne.
Toto sa dá jednoducho riešiť zverejnením webovej kalkulačky.
Chobot Pozri príspevok
A prečo to nie je na webe? Asi kvôli konkurencii. Ak klient chce, môže dostať VPP. 99% klientov ich aj tak nečíta.
Toto neberiem. Ak konkurencia chce, určite sa k potrebným informáciam dostane.
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

no tie podmienky sú alfou a omegou na tvoju odpoveď...

ak bola hypotéka čerpaná v 5/2008 - kedy nastal úraz? a čo je definované v podmienkach ako vznik poistnej udalosti... nakoľko ak na PNku nastupil už v dvojročnej lehote mohla by sa poisťovňa domnievať, že k uzavretiu poistenia došlo zo špekulatívnych dôvodov... nakoľko ak žiadosť bude ešte len poslaná v máji - nejedná sa o vznik udalosti, ale len o oznámenie...
0 0
anonym222 anonym222

anonym222 je offline (nepripojený) anonym222

Ice dive Pozri príspevok
bubu ono si predstav existujú aj maklérske spoločnosti, ktoré ponúkajú produkty X poisťovní v X variantách... takže to sedenie s 10 poisťovákmi sa dá kľudne zredukovať na jedno a bude to win win situácia (aj klient bude mať svoj produkt aj poisťovák zarobí...... stačí nájsť toho správneho.
Mal som niekoľko jednaní s takouto spoločnosťou. Na moje naliehanie mi poskytli aj tlačiva zmlúv s VOP konkrétnej poisťovne. Nechceli mi však poskytnúť kalkulačku na výpočet poistného, aby som si svoje poistenie tzv. optimálne nastavil.
Keď mi však na záver povedali, že dohodnuté podmienky platia iba 48 hodín, do kedy sa musím rozhodnúť a po tomto čase budú už podmienky pre mňa nevýhodnejšie, tak mi bolo hneď jasné o čo ide. Poďakoval som sa im za ich čas a rozlúčil sa s nimi navždy.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať