No vážení, je približne rol a pol po vašich písomnostiach a takmer nič sa už v spomínanom hoteli nezmenilo. Škoda len, že som si túto diskusiu vyhľadal až po kúpení kupónov a prežití si celého procesu naživo. Moja chyba, neskúsenosť!
Začalo to nasledovne, hľadal som nejaký vhodný darček svokrovcom a toto sa mi zdalo byť veľmi výhodné, za málo peňazí, veľa muziky. Veď uznajte sami, za 4 alebo 5-dňový wellnes pobyt v Štrbe, s plnou penziou neobmedzaným vstupom do wellnes a fitness, predsilvestrovská zábava, ďalšia zábava a túra s odborným sprievodcom, no čo na to dodať, až nereálne a myslel som si, aký som ale šikovný, že som niečo takéto našiel a vedel som, že obdarovaní budú veľmi spokojní.
Kupóny boli platné od 1.10. do 20.12. s tým, že s tými oslavami a odborným sprievodcom túry od 20.10. Samozrejme, som to chcel i s nimi. Veď nech sa zabavia už poriadne.
Skúsil som zavolať na hore spomenutú pevnú linku, nikto nezdvíhal, tak som skúsil tiež už spomínané mobilné číslo. To mi hneď zdvihla, zrejme, recepčná hotela. Spýtal som sa, že keď si kúpim spomínané vouchery cez portál zemenej.ks, či majú v mojom chcenom termíne voľné. Ona na to, že voľné obyčajné 2-lôžkové izby majú až v termíne od 2.12., čo sa mi zdalo byť už neskoro. Bola duchaprítomná a ponúkla mi od termínu 21.10. apartmán, samozrejme za príplatok 20,-€/izba/noc. Tak som si povedal, prečo nie, aj tak sa to oplatí...
Ešte v tú chvíľu som zaplatil cez kreditku 150,-€. Potvrdenie a vouchery mi prišli okamžite po úhrade na môj e-mail. Vytlačil som si ich a spolu s potvrdením som poslal e-mail do spomínaného hotela.
Prešli 3 dni a nikto sa mi žiadno formou neozval. Tak som e-mail preposlal spolu s urgenciou. Prešli ďalšie 2 dni a znovu sa nikto neozval. Už som strácal trpezlivosť, a tak som začal telefonovať. Skúšal som mobil, na ktorý som sa predtým dovolal, ale bez úspechu. Tak som skúsil pevnú linku, no tiež bez odozvy. Tak znovu mobil, 2, 3, 5, 10, 15, 20-krát. Stále nič. Už som bol nervózny a tušil som najhoršie. Skúšal som tiež volať pre istou s iného mobilu.
Vtedy som napísal do vyhľadávača, „
hotel nesebudka problemy“ . Našlo mi hneď stránku porady, kde som sa nespokojne dočítal o rovnakých problémoch.
A zrazu zazvonil mobil. Hádajte, ktorý? No ten druhý, nie ten, z ktorého som s nimi už volal. Zavolali mi na ten, ktorý si u nich ešte nič neobjednal, podozrivé, či nie??? Hneď som sa v moci emócii, na tej asi recepčnej, odreagoval, ako to, že nezdvíhajú telefóny a že som už mal strach o svoje peniaze a že som o nich našiel nepekné veci na webe, že nemôžu takto jednať so zákazníkmi, že som tiež podnikateľ a takto by som si nedovolil jednať. Ona celá urazená a drzá, na mňa tiež vyšla, že čo si to dovoľujem a ako sa dovoľujem ich urážať z podvodu a pod. Že jej tam vyzváňajú celý deň telefóny a ona vybavuje aj osobne ubytovaných, ktorých je 100 príchodov a odchodov....
Tak som jej na to odpovedal, že keď majú toľko klientov, nech s tým niečo vedenie hotela robí, aby to stíhalo, aby mali dostatok pracovníkov na vybavovanie telefonátov, mailov, osobné jednania a podobne. Veď si to asi aj môžu dovoliť, keď predáavajú 100-ky voucherov, veď si to len vyrátajte. A pozrite si zoznam ich referencií, ktoré udávajú na svojej webstránke. Veď ten hotel by mohol byť konkurenciou pre hotel kempinski.... Povedal som jej, že do takého hotela svojich známych určite nepošlem, lebo sa obávam tiež priebehu ubytovania.
Ona mi na to len povedala, že to musím riešiť cez portál, kde som si vouchery kúpil. Ja som jej len na to odpovedal, že aj toho sa obávam, či nie sú nejako spojení a ukončil som náš nervózny hovor.
Ihneď som napísal e-mail portálu ohľadom vrátenie peňazí z dôvodu nespokojnosti s jednaním hotela a čakám na odpoveď. Budem vás určite informovať a ďalšom priebehu.
Týmto vás chcem varovať pred týmto hotelom a dávajte si pozor pri podobných prípadoch, uistil som sa len, že vždy si budem radšej rezervovať ubytovanie priamo v hoteli a platiť budem na mieste, verte mi, dá sa aj takto uplatniť zľava, pretože hotely v ktorých som bol nedávno, vždy to čo ponúkajú cez zľavové portály, tak ponúkajú tie isté zvýhodnené pobyty aj na svojich stránkach. Tento hotel mi hneď povedal, že zľavu môžem uplatniť len cez portál zemanej.ks
Edit: no našiel som ešte nejaké fakt "super" recencie na webe: pozrite sa sami--d>
http://www.zoover.cz/slovensko/slove...dka-club/hotel
Čudujem sa vôbec ako tento hotel môže ešte fungovať, resp. mať tri hviezdičky :-O