Zavrieť

Porady

hotel Nezábudka

Ahojte poraďáci,

chcela by som Vás poprosiť o radu, ako vyriešiť nasledujúcu situáciu.
Kúpila som si cez stránku zlavy.sme voucher na pobyt v hotely Nezábudka. Normálne som zaplatila, prišiel mi poukaz, avšak v tomto hotely je nemožné si pobyt objednať.
Napriek tomu, že tam niekoľkokrát denne volám na 2 čísla ( 2 týždne ), písala som mail, faxovala a ešte aj podávala sťažnosť riaditeľovi hotela, nie je možné sa absolútne s hotelom spojiť a objednať si pobyt.
So žiadnym iným poukazom som nemala problém, ale práve pracovníci tohto hotela si asi povedali, že super, cez 1000 ľudí nám zaplatilo, peniaze máme a teraz ser...me na Vás.
Poukaz je síce platný do februára 2012, ale máme záujem o pobyt už teraz a nie o rok. Normálne som z toho zúfalá a neviem ako to vyriešiť, či mi ostáva len čakať, alebo je možné to aspoň nejako riešiť, lebo si myslím, že až som si niečo zaplatila, tak mám právo na to, aby sa so mnou niekto bavil a mohla som to využiť.
Je to pre mňa pekné ponaučenie, že dovolenkovať na Slovensku sa skutočne neoplatí, lebo v zahraničí mi ešte aj v obyčajnom hostely odpovedia do jedného dňa, nie aby som musela 2 týždne pomaly stopovať, aby som vystihla, kedy budú pracovníci práve schopní a ochotní so mnou komunikovať.
Usporiadat
očemilá očemilá

očemilá je offline (nepripojený) očemilá

Tento týždeň sa mi podarilo do hotela na to číslo dovolať. Pobyt som si zarezervovala, aj keď nie na víkend, pretože majú obsadené až do konca novembra. Nevadí, čo už , každá skúsenosť, možno aj negatívna za niečo stojí. Ďakujem za Váš záujem.
0 0
jaguar55 jaguar55

jaguar55 je offline (nepripojený) jaguar55

No vážení, je približne rol a pol po vašich písomnostiach a takmer nič sa už v spomínanom hoteli nezmenilo. Škoda len, že som si túto diskusiu vyhľadal až po kúpení kupónov a prežití si celého procesu naživo. Moja chyba, neskúsenosť!

Začalo to nasledovne, hľadal som nejaký vhodný darček svokrovcom a toto sa mi zdalo byť veľmi výhodné, za málo peňazí, veľa muziky. Veď uznajte sami, za 4 alebo 5-dňový wellnes pobyt v Štrbe, s plnou penziou neobmedzaným vstupom do wellnes a fitness, predsilvestrovská zábava, ďalšia zábava a túra s odborným sprievodcom, no čo na to dodať, až nereálne a myslel som si, aký som ale šikovný, že som niečo takéto našiel a vedel som, že obdarovaní budú veľmi spokojní.

Kupóny boli platné od 1.10. do 20.12. s tým, že s tými oslavami a odborným sprievodcom túry od 20.10. Samozrejme, som to chcel i s nimi. Veď nech sa zabavia už poriadne.

Skúsil som zavolať na hore spomenutú pevnú linku, nikto nezdvíhal, tak som skúsil tiež už spomínané mobilné číslo. To mi hneď zdvihla, zrejme, recepčná hotela. Spýtal som sa, že keď si kúpim spomínané vouchery cez portál zemenej.ks, či majú v mojom chcenom termíne voľné. Ona na to, že voľné obyčajné 2-lôžkové izby majú až v termíne od 2.12., čo sa mi zdalo byť už neskoro. Bola duchaprítomná a ponúkla mi od termínu 21.10. apartmán, samozrejme za príplatok 20,-€/izba/noc. Tak som si povedal, prečo nie, aj tak sa to oplatí...

Ešte v tú chvíľu som zaplatil cez kreditku 150,-€. Potvrdenie a vouchery mi prišli okamžite po úhrade na môj e-mail. Vytlačil som si ich a spolu s potvrdením som poslal e-mail do spomínaného hotela.

Prešli 3 dni a nikto sa mi žiadno formou neozval. Tak som e-mail preposlal spolu s urgenciou. Prešli ďalšie 2 dni a znovu sa nikto neozval. Už som strácal trpezlivosť, a tak som začal telefonovať. Skúšal som mobil, na ktorý som sa predtým dovolal, ale bez úspechu. Tak som skúsil pevnú linku, no tiež bez odozvy. Tak znovu mobil, 2, 3, 5, 10, 15, 20-krát. Stále nič. Už som bol nervózny a tušil som najhoršie. Skúšal som tiež volať pre istou s iného mobilu.

Vtedy som napísal do vyhľadávača, „hotel nesebudka problemy“ . Našlo mi hneď stránku porady, kde som sa nespokojne dočítal o rovnakých problémoch.

A zrazu zazvonil mobil. Hádajte, ktorý? No ten druhý, nie ten, z ktorého som s nimi už volal. Zavolali mi na ten, ktorý si u nich ešte nič neobjednal, podozrivé, či nie??? Hneď som sa v moci emócii, na tej asi recepčnej, odreagoval, ako to, že nezdvíhajú telefóny a že som už mal strach o svoje peniaze a že som o nich našiel nepekné veci na webe, že nemôžu takto jednať so zákazníkmi, že som tiež podnikateľ a takto by som si nedovolil jednať. Ona celá urazená a drzá, na mňa tiež vyšla, že čo si to dovoľujem a ako sa dovoľujem ich urážať z podvodu a pod. Že jej tam vyzváňajú celý deň telefóny a ona vybavuje aj osobne ubytovaných, ktorých je 100 príchodov a odchodov....

Tak som jej na to odpovedal, že keď majú toľko klientov, nech s tým niečo vedenie hotela robí, aby to stíhalo, aby mali dostatok pracovníkov na vybavovanie telefonátov, mailov, osobné jednania a podobne. Veď si to asi aj môžu dovoliť, keď predáavajú 100-ky voucherov, veď si to len vyrátajte. A pozrite si zoznam ich referencií, ktoré udávajú na svojej webstránke. Veď ten hotel by mohol byť konkurenciou pre hotel kempinski.... Povedal som jej, že do takého hotela svojich známych určite nepošlem, lebo sa obávam tiež priebehu ubytovania.

Ona mi na to len povedala, že to musím riešiť cez portál, kde som si vouchery kúpil. Ja som jej len na to odpovedal, že aj toho sa obávam, či nie sú nejako spojení a ukončil som náš nervózny hovor.

Ihneď som napísal e-mail portálu ohľadom vrátenie peňazí z dôvodu nespokojnosti s jednaním hotela a čakám na odpoveď. Budem vás určite informovať a ďalšom priebehu.

Týmto vás chcem varovať pred týmto hotelom a dávajte si pozor pri podobných prípadoch, uistil som sa len, že vždy si budem radšej rezervovať ubytovanie priamo v hoteli a platiť budem na mieste, verte mi, dá sa aj takto uplatniť zľava, pretože hotely v ktorých som bol nedávno, vždy to čo ponúkajú cez zľavové portály, tak ponúkajú tie isté zvýhodnené pobyty aj na svojich stránkach. Tento hotel mi hneď povedal, že zľavu môžem uplatniť len cez portál zemanej.ks

Edit: no našiel som ešte nejaké fakt "super" recencie na webe: pozrite sa sami--d>http://www.zoover.cz/slovensko/slove...dka-club/hotel

Čudujem sa vôbec ako tento hotel môže ešte fungovať, resp. mať tri hviezdičky :-O
Naposledy upravil jaguar55 : 07.10.12 at 16:33
2 0
foresterbig foresterbig

foresterbig je offline (nepripojený) foresterbig

A takto sa robí cudzinecký ruch na Slovensku.Jedno ma strašne mrzí že český susedia ktorí nosia peniaze na slovensko musia na to doplatiť.
Vôbec sa nečudujem že dokonca ludia z autami zo značkami LM a PP chodia lyžovať do Rakúska.
Naposledy upravil foresterbig : 07.10.12 at 18:36
0 0
andra201 andra201

andra201 je offline (nepripojený) andra201

My sme v Nezabudke boli teraz v marci a bola to parada! Za 33 eciek na den plna penzia - fantasticka kuchyna bohate svedske stoly a chutneeee vsetko, wellness sice az od 17hod, ale fasa (procedury gratis o nicom ale za tie prachy ...) a tie alko a nealko napoje all inclusive -proste super, hotel trosku starsi ale pri all inklusive napojoch ti to je jedno:-) personal super:-) aj napriek tomu ze pri all inclusive im nikto neda trinkgeld(ja som dala ;-) ... v piatok diskoteka do 22h... no super, hlavne pre slobodnych ;-) Telefon mi zdvihli hned aj ked tam maju dost roboty niekedy - hlavne doobefa obi recepcna aj na bare a tiez si sama musi(rucne!) umyvat pohare :-\ a pri prefaji 1000kuponov na akciu ...klobuk dole!
0 0
Ja 2004 Ja 2004

Ja 2004 je offline (nepripojený) Ja 2004

Boli sme tam na pobyte, ale nikdy viac a neodpoucam
pozitíva žiadne
negativa: špina, upratovačky pravdepodobne nemajú, neochota, drzí, arogantní personál, počnúc pánom riaditeľom. Saunový svet = ľadové kráľovstvo bez plachiet. Uteráky na izbe žiadne, po niekoľkonásobnej urgencii doniesli dva pre troch ľudí, zatuchnuté a flakaté. Na izbe plieseň na stenách. Prístelku sme nemali prichystanú. Na recepcii sa nedá platiť kartou a bločky z registračnej pokladnice sa nevydávajú. Jedlo nula bodov, veľmi slabý výber a zazerajúci kuchár, ktorý vás upozorní, že si nemôžete toľko naberať lebo je to pre všetkých. Nápoje, bola len voda so sirupom, čajové sáčky bez obalu a neoznačené. solničky špinavé, šálky poobíjane, príbor nepostačujúci na kapacitu hosti. Procedúry, ktoré sme mali v kupóne sme nemali šancu využiť, pracovník, ktorý to mal na starosti bol neochotný a vykrikoval, že on je tam len na dohodu, nestíha a máme mu dať pokoj. Večeru v kolibe jednoducho zrušili bez vysvetlenia. Odchádzali sme skôr ako sme mali, sklamaní ... s odporúčaním, že keď sa nám nepáči máme sa ísť súdiť.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať