Zavrieť

Porady

sadenie tují ( thují)

Idem sadiť tuje( thuje), vlastne ich teraz len zháňam - a to tuje smaragdové. dočítala som sa , že sú lepšie tuje v kontajneroch-kochlíkoch, ako kopané. Lebo je menšie riziko poškodenia koreňového systému.
Potrebujem rady, ako ich zasadiť - ale najlepšie presný popis, ako pre blba.t.j.: vykop jamu hlbokú...., tuju ponor na .... hod. do vody, posaď do jamy, prihrň, ......atď. Som síce začiatočník záhradnícky, ale učenlivý , snaživý, a potrebujem od Vás presný technologický postup.
Mooooc ďakovala vopred.
Usporiadat
branislavp branislavp

branislavp je offline (nepripojený) branislavp

pivko Pozri príspevok
Polské sú najodolnejšie a najlacnejšie 12Zlt/ 50cm .s kvetináčom
Potrebujem na zivý plot nieco zelené, aby zivý plot bol výplňou medzi jednotlivými murovanými stlpikmi, ktoré ešte nie sú vymurované. Nemám s tým skúsenosti, preto potrebujem poradiť aký druh zelene by som potrebovala. Zelen potrebujem vysokú asi 1,5 m - 1,8 m. Kde v POľsku možno kúpiť vhodné dreviny za rozumnú cenu, pretoze ich potrebujem veľa. A aký počet na meter sa vysádza, aby zivý plot bol hustý a nepriechodný, chcem iba živý plot. Ďakujem .
0 0
Erika686 Erika686

Erika686 je offline (nepripojený) Erika686

Este by som prispela malinkou radou. Ja som sadila tujky (vlastne vypestovane) cca 40 cm od seba (chcem mat husty plot) a ked som vykopala taky rigold ako sisima (na obrazkoch), tak na spodok som polozila este take pletivo alebo sietku s malymi ockami ako prevencia pred krtkami...
Lebo aspon mne sa par krat stalo, ze som posadila tujku s peknym korenovym balom a ten krtko sa podryl pod korene a normalne mi tuja vyschla.
Tak ked je tam ta sietka, tak sa blizsie ku korenom nedostane a korene si cez oka v sietke najdu cestu.
0 0
MartinKKo MartinKKo

MartinKKo je offline (nepripojený) MartinKKo

Ahoj, everybody....