Zavrieť

Porady

Vrátenie tovaru z obchodu

Dobry den, prosim o radu, kupila som si kozennu sedacku a pri prevoze domov mi ju poskodili. Tak isto, bola aj spinava a ked som to videla na predajni, predavacka mi povedala, ze mi to vycisti. Avsak, tak sa nestalo. Viem, ze cez internet mozem vratit tovat do 7 prac.dni bez udania dovodu. Prosim Vas,mozem vratit tovar na predajnu, ked som si to pri preberani doma nevsimla? Mam na to pravo? Dakujem za radu a pomoc
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Katarína Cigánová
    katkausa Pozri príspevok
    Dobry den, prosim o radu, kupila som si kozennu sedacku a pri prevoze domov mi ju poskodili. Tak isto, bola aj spinava a ked som to videla na predajni, predavacka mi povedala, ze mi to vycisti. Avsak, tak sa nestalo. Viem, ze cez internet mozem vratit tovat do 7 prac.dni bez udania dovodu. Prosim Vas,mozem vratit tovar na predajnu, ked som si to pri preberani doma nevsimla? Mam na to pravo? Dakujem za radu a pomoc
    no reklamačný poriadok určite platí , len budem zvedavá ako sa k tomu postaví obchod , resp. ako sa dá vôbec dokázať, že Vám bola dodaná poškodená a nepoškodili ste ju doma .
    Tak to ma fakt zaujíma
    Z textu mi vyplýva , že ste ju prevzali - predpokladám , že prepravca si dal podpísať , že bez závad , ... či ??

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    katkausa Pozri príspevok
    Dobry den, prosim o radu, kupila som si kozennu sedacku a pri prevoze domov mi ju poskodili. Tak isto, bola aj spinava a ked som to videla na predajni, predavacka mi povedala, ze mi to vycisti. Avsak, tak sa nestalo. Viem, ze cez internet mozem vratit tovat do 7 prac.dni bez udania dovodu. Prosim Vas,mozem vratit tovar na predajnu, ked som si to pri preberani doma nevsimla? Mam na to pravo? Dakujem za radu a pomoc
    Ta 7 dnova lehota na vratenie tovaru sa tyka nakupu cez internet,nie ak kupujes v obchode.
    Ak ti ju poskodili prepravcovia,nemala si ju prevziat. Ak si to prebrala, iba tazko budes dokazovat, ze si ju neuspinila a neposkodila sama. Mozes skusit reklamovat,zalezi na tebe ako sa dokazes obhajit a ci presvedcis predajcu o svojej pravde...

    katkausa je offline (nepripojený) katkausa

    katkausa
    Katarína Cigánová Pozri príspevok
    no reklamačný poriadok určite platí , len budem zvedavá ako sa k tomu postaví obchod , resp. ako sa dá vôbec dokázať, že Vám bola dodaná poškodená a nepoškodili ste ju doma .
    Tak to ma fakt zaujíma
    Z textu mi vyplýva , že ste ju prevzali - predpokladám , že prepravca si dal podpísať , že bez závad , ... či ??
    ano, v prevzacom protokole je spomenute, ze sme sedacku prevzali bez poskodenia

    Mgr.Shrek je offline (nepripojený) Mgr.Shrek

    právnik, ktorého baví právo =D ...viac Mgr.Shrek
    Urobila si chybu v tom, že si tovar neskontrolovala a potom si mala podpísať preberací protokol. Myslím si však, že pokiaľ je to seriózny predajca, tak niekde vo VOP, všeobecných obchodných podmienkach, má spomenuté, čo robiť v prípade, ak po rozbalení zistíš, že sedačka je poškodená. Určite však neotáľaj a reklamuj. Nič za to nedáš.

    Vrátenie tovaru z obchodu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.