Zavrieť

Porady

vypocet poistneho - student, zivnostnik

Ahojte,

som student VS, chcem si zalozit zivnost + registrovat sa na danovom, co bude vlastne moja povinnost. Mam dve otazky:

1.) kolko € budem platit zdravotku, plati sa to mesacne alebo na rok do predu ? Platit to budem az na druhy rok ze ? Teda prvy rok nebudem nic platit.

2.) kolko € je maximalny rocny prijem, ktory nieje potrebne este zdanovat ?


ps: z praxe, su s tym velke peripetie, ist na prislusny urad a vybavit potrebne papiere ? Na co si davat pozor ?

Dakujem.
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Gabika, tá suma platila pre príjem v roku 2010.
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Veronika a aká platí teraz?
Ešte sa nedá povedať ... lebo vždy to vyhlasujú dosť neskoro. Takto to to má aspon cca približne.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Neviem to rýchlo nájsť, počítali sa z nej preddavky na ZP pre rok 2012 v RZZP za rok 2010.
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Veronika,
nemáme istotu, že to táto vláda nepomení všetko od 1.1.12 ... čo sa týka odvodov.
0 0
kolac kolac

kolac je offline (nepripojený) kolac

takze ak to zhrniem, pri mojich "kriteriach" nebudem musiet platit nic pausalne
0 0
ivanval ivanval

ivanval je offline (nepripojený) ivanval

Aha. Takže ak tomu rozumiem dobre, tak pokiaľ budem študent (čiže pokiaľ budem na VŠ čo ja viem do 25), tak nebudem platiť ani do SP, ani zdravotné poistenie, pokiaľ sa budem držať do stanovenej hornej hranice prijmov, ktoré sú spomenuté vyššie ?

A ako je to s daňami z prijmu ? Chce odo mňa štát aspoň nejaké peniaze?
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

ivanval Pozri príspevok
Aha. Takže ak tomu rozumiem dobre, tak pokiaľ budem študent, tak nebudem platiť ani do SP, ani zdravotné poistenie, pokiaľ sa budem držať do stanovenej hornej hranice prijmov, ktoré sú spomenuté vyššie ?