Zavrieť

Porady

školné VŠ

Dobrý deň, som vysokošolská študentka. v Septembri 2009 som sa zúčastnila 3 zápisov na VŠ, nakoľko zápisy sa konali po tom, ako som obdržala list o prijatí na univerzitu. Keďže som nechcela ostať bez VŠ, zápisu som sa zúčastnila.Po prijatí na moju súčasnú univerzitu som zápisy na predošlých dvoch automaticky písomne zrušila - o čom mám aj doklad. V súčasnej dobe mi však na študijnom oddelení povedali, že som povinná zaplatiť si rok štúdia. Viete mi v tejto veci poradiť???Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    Uvedená téma sa nachádza aj tu:

    http://www.porada.sk/t140394-prihlas...oke-skoly.html

    Chokma je offline (nepripojený) Chokma

    Chokma
    Ak si nenastupila na ziadnu zo skol a mas doklad o zruseni zapisu, tak skus napisat rektorovi univerzity, kde mu vsetko vysvetlis a daj prilohu ten doklad. A cakaj na vyjadrenie.

    Chokma je offline (nepripojený) Chokma

    Chokma
    Ja mam skoncene dve vysoke a platenie skolneho ma zasiahlo v poslednom bc. rocniku druhej. Co som platila skolne, to mi bolo vykompenzovane prospechovym stipkom a dokonca som dostala este aj cosi navyse. Ale tak zavisi od vysky skolneho, ktoru dana uni vyzaduje.