Zavrieť

Porady

zástup počas vzdelávania

Som novopečeným poraďákom a hneď Vás prosím o radu. Pracujem ako učiteľka v malotriednej MŠ. "Moja riaditeľka" nastúpila na funkčné vzdelávanie a tu vznikol problém so zastupovaním. Vraj to má byť tak, že ja budem pracovať v čase keď ona bude na vzdelávaní bez nároku na náhradné voľno či zaplatenie nadčasu. Dá to nejakých cca 150 hodín samozrejme v dlhšom časovom úseku). Prosím Vás ako to má vlastne byť? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    zdenka131 je offline (nepripojený) zdenka131

    logopéd, psychopéd, pedagóg, večný študent, absolvent viacerých VŠ ...viac zdenka131
    ingdan Pozri príspevok
    ...je zriaďovateľ povinný platiť tento čas (veď nie sú financie- to je jeho odpoveď). Nie je to tak, že podľa zákona 317 §54
    Pedagogickému zamestnancovi a odbornému zamestnancovi patrí pracovné voľno s náhradou funkčného platu v rozsahu
    a) päť pracovných dní v kalendárnom roku na účasť na kontinuálnom vzdelávaní podľa tohto zákona?
    V tom prípade by mi mala všetky odučené hodiny "Vrátiť?"
    PROSÍM O RADU!!!
    Zákon 317/2009
    § 54