Zavrieť

Porady

Predaj auta platcu DPH súkromnej osobe

Dobrý deň chcela by som Vás poprosiť o radu. Platca DPH predáva auto súkromnej osobe. Pred r.2008 DPH z predávaného auta nebola odpísaná preto teraz zo sumy za ktorú sa auto predá nemusíme odviesť DPH, len neviem ako vystaviť doklady - PPD a Kúpnu zmluvu, či s rozpisom základ+DPH - len potom základ bude POZD a čo s tou DPH, alebo bez DPH a celá suma bude tvoriť len základ, ktorý zaevidujem ako POZD? Možno hlúpa otázka ale som začiatočník, tak ma prosím ospravedlňte.
Usporiadat
silvia silvia

silvia je offline (nepripojený) silvia

Prosím Vás, ak platca DPH predáva ešte neodpísané nákladné auto SZČO-neplatcovi DPH, predajná cena bez DPH na účte 641 môže byť nižšia ako ZC na 541 (je to daňovo uznaný náklad?), a platca odvedie DPH z predajnej ceny, správne?
Diky.
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

silvia Pozri príspevok
Prosím Vás, ak platca DPH predáva ešte neodpísané nákladné auto SZČO-neplatcovi DPH, predajná cena bez DPH na účte 641 môže byť nižšia ako ZC na 541 (je to daňovo uznaný náklad?), a platca odvedie DPH z predajnej ceny, správne? Áno, správne.
Diky.
V texte.
0 0
lucy25 lucy25

lucy25 je offline (nepripojený) lucy25

Dobry den, chcem sa spytat ak firma platca DPH predava auto kategorie N1G fyzickej osobe, je povinnost odviest dan ???? Auto bolo kupene v r.2007 a bol uplatneny odpocet DPH.

Prosim surne !!!
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

lucy25 Pozri príspevok
Dobry den, chcem sa spytat ak firma platca DPH predava auto kategorie N1G fyzickej osobe, je povinnost odviest dan ???? Auto bolo kupene v r.2007 a bol uplatneny odpocet DPH.

Prosim surne !!!
áno, musí ...
0 0
Katrina13 Katrina13

Katrina13 je offline (nepripojený) Katrina13