Zavrieť

Porady

Odovzdanie personálnej agendy nadriadenému zamestnancovi

Ahojte,
pracujem ako ved.personálneho odd. /na strednej škole/. Máme cca 80 zamestnancov, pre ktorých mám založený osobný spis s ich dokumentami /pracovná, zmluva, doklady o vzdelaní, rôzne dodatky a zmeny k pracovným zmluvám, oznámenia o plate, výpisy registrov a pod./. Tieto doklady si vyžiadal môj nadriadený ku kontrole a prebral ich odo mňa s tým, že som mu dala na podpis súčet obalov/spisov/, ktoré mi podpísal, že ich prevzal. Moja otázka znie: 1. Mala som ich odovzdať protokolárne písomnosti tak, že každému zamestnancovi som mala urobiť zoznam čo jednotlivý spis obsahuje a až potom odovzdať nadriadenému, alebo to správne a nadriadený má na to právo takto spisy odomňa prevzať.
2. Či existuje nejaký predpis ako sa dokumenty odovzdávajú / nehovorím o odovzdaní do archívu - podľa Registratúrneho poriadku/.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    VcelkaMaja je offline (nepripojený) VcelkaMaja

    VcelkaMaja