Zavrieť

Porady

Účtovanie záväzkov v sústave podvojného účtovníctva

Prosím Vás o radu. Som študentka vysokej školy a vybrala som si tému na bakalarku: Účtovanie záväzkov v sústave podvojného účtovníctva. Neviem si poradiť s cielom práce a osnovou. Neviem sa nejako pohnúť dalej. V každej bakalárke sa má riešiť nejaký problém ale čo sa týka záväzkov, tak tam je jednine problém s uhrázdaním záväzkou a to z dvoch stran ale z tej druhej sú to vlastne už potom pohladavky...tak neviem....Mohli by sme to aj ukázať na nejakej firme ale aj tak neviem čo by som s tými učt. prípadmi týkajúcimi sa záväzkov ukázala na firme a čo by som s tým mohla riešiť.
Naposledy upravil 18lenussa : 03.10.11 at 09:35
Usporiadat
18lenussa 18lenussa

18lenussa je offline (nepripojený) 18lenussa

tak my povedz ty čo by si riešila na tejto téme? Alebo ohľadne záväzkov. Mna napadjú iba tie problémy s neplnením si záväzkov.
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

....záväzky z obchodného styku (321), záväzky voči inštitúciám SP a ZP (336), záväzky voči zamestnancom (331), záväzky voči DÚ a z miestnych daní a poplatkov (34x), záväzky z dlhodobého prenájmu (474), ostatné záväzky (325 - operatívny leasing, preplatené pohľadávky....), záväzky voči spoločníkom a združeniu (365, 366...), iné záväzky (379), záväzky..... ich tam teda je. No a čo by som riešila, ich vznik, zánik, daňový aspekt (pri ich neuhradení do 3 rokov od vzniku), ďalšie dôsledky ich neuhradenia - penále, úroky z omeškania, platobný rozkaz, exekúcia.... Dúfam, že Ťa to aspoň troška nakopne. Skús si k tomu najskôr niečo naštudovať a keď si s niečim konkrétnym nebudeš vedieť poradiť, ozvi sa. Ale toto by Ti mohlo pomôcť. Teda aspoň si myslím....
1 0
18lenussa 18lenussa

18lenussa je offline (nepripojený) 18lenussa

dakujem
0 0
Pikoška Pikoška

Pikoška je offline (nepripojený) Pikoška

18lenussa Pozri príspevok