otázkou je, či aj človek, ktorý mi neprevezme zásielku, je definovaný ako "zákazník"....
Druhá vec - pýtam sa, lebo neviem...
Ak by som si dala do Obchodných podmienok, že pri neprevzatí dobierky budú údaje ako meno, priezvisko, bydlisko (nie adresa, len mesto) zverejnené na našom eshope v sekcii Neprevzaté zásielky, a ak to zákazník pri objednávke odklikne (že s OP súhlasí), tak som tým pádom chránená, že zverejňujem jeho údaje, kedže mi on sám dal na to súhlas, nie?
Druhá vec - v OP máme uvedené, že pri neprevzatí zásielky bude účtovaná sankcia vo výške tej a tej, za škodu, ktorá nám bola spôsobená... Už sa mi min. dvakrát stalo, že po vrátení zásielky, som poslala faktúru na túto sumu, že v zmysle OP účtujem.... a bola mi raz tá suma zaplatená a raz som poslala opätovne zásielku zákazníkovi s tým, že si dvakrát zaplatil poštovné... možno tiež riešenie...