Zavrieť

Porady

neprevzaté dobierky

Bolo tu už pár tém, ktoré to riešili priamo alebo nepriamo:
http://www.porada.sk/t128133-serioznost-slovenskych-zakaznikov.html
http://www.porada.sk/t150995-zamerne-poskodenie-e-shopu-neprevzatim-dobierky.html
http://www.porada.sk/t96463-vracajuce-sadobierky.html
http://www.porada.sk/t123537-neprevzatie-dobierky.html
http://www.porada.sk/t111427-neprebratie-zasielky.html
http://www.porada.sk/t113596-interne...akupujuci.html

Niektoré sú už zatvorené, väčšina sú staré, no téma neprevzatých dobierok resp. nespoľahlivých kupujúcich v internetových obchodoch je aktuálna ešte aj dnes. Keď som začal s internetovým obchodom, tak som neveril, čoho sú zákazníci schopní z počúvania. Po prvej neprevzatej dobierke ma to skoro odradilo. Také nervy, že som lietal ako fučiaci balón... vrrrr. Tak som našiel aj kopec týchto tém a zistil, že nie som sám, kto má nervy. Rád by som dal preto do pozornosti zoznam nespoľahlivých kupujúcich pre Slovensko vo forme služby www.dobierky.sk. Som zvedavý, či táto služba niečomu/niekomu pomôže.

Tak pekný večer prajem a čo najmenej neprevzatých dobierok! Obzvlášť teraz s príchodom vianočnej sezóny!
Usporiadat
video1983 video1983

video1983 je offline (nepripojený) video1983

muž
celkom si myslim ze takato sluzba by mohla byt zadarmo!
0 0
rickman rickman

rickman je offline (nepripojený) rickman

video1983 Pozri príspevok
celkom si myslim ze takato sluzba by mohla byt zadarmo!
Tiež si myslím.. Ale zase keď ti to ušetrí peniaze, tak vieš...
0 0
video1983 video1983

video1983 je offline (nepripojený) video1983

muž
lenze ten zoznam tvoria ludia nie ten "portal"
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

No obávam sa, že toto nebude úplne v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov - nemáš súhlas od zákazníka na to, aby si jeho osobné údaje posúval kamkoľvek. Nieto ešte zapisoval do nejakého zoznamu.
0 0
rickman rickman

rickman je offline (nepripojený) rickman

video1983 Pozri príspevok
lenze ten zoznam tvoria ludia nie ten "portal"
Oni majú vlastnú db podľa ich webu..
0 0
avalik avalik

avalik je offline (nepripojený) avalik

kde mam istotu, ze ja ako slusny zakaznik sa vdaka nejakemu "dobrakovi" neocitnem v tejto databaze?
0 0
video1983 video1983

video1983 je offline (nepripojený) video1983

muž
rickman Pozri príspevok
Oni majú vlastnú db podľa ich webu..
myslis databazu hej?

tak potom si tam mozu nacmarat hociake mena a zhrabnut 50€ rocne dobry biznis
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

video1983 Pozri príspevok
myslis databazu hej?

tak potom si tam mozu nacmarat hociake mena a zhrabnut 50€ rocne dobry biznis
no ak som dobre pocchopila, tak tam aj ty sám dávaš svojich nepreberačov. A práve to je ten problém. http://www.dobierky.sk/admin/ to podľa zákona o ochrane osobných údajov podľa mňa nemôžeš. Nemáš od zákazníka súhlas na takéto nakladanie s jeho údajmi
1 0
rickman rickman

rickman je offline (nepripojený) rickman

Dáša_ Pozri príspevok
no ak som dobre pocchopila, tak tam aj ty sám dávaš svojich nepreberačov. A práve to je ten problém. http://www.dobierky.sk/admin/ to podľa zákona o ochrane osobných údajov podľa mňa nemôžeš. Nemáš od zákazníka súhlas na takéto nakladanie s jeho údajmi
Nie, nedávam tam ja údaje o nepreberačoch. Ale mám na to súhlas - v obchodných podmienkach. Takže by som mohol.
0 0
padro padro

padro je offline (nepripojený) padro

majitel eshopu s autodoplnkami, ktorý začal od nuly a verí že "trpezlivosť ruže prináša" ...viac
no platit za to, to nie... a inak asi sa tomu neda zabranit mam zakaznikov ktory napr. urobili 2 bezproblemove objednavky, a pri tretej sa z nich z nicoho nic stali uplne problemovi zakaznici.
0 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
Inak ževraj sa občas stane že pošta zabudne hodiť do schránky ten žltý lístok. Ja som takto posielal vzorky káv na dobierku a pani to neprevzala pritom ona sama mi písala či som to už odoslal. Tak som poslal ešte 1 balíček, ktorý jej prišiel do 2 dní a o pár dní na t sa mi vrátil ten prvý odoslaný balíček. Sama poštárka mi povedala, že občas sa stane zabudnú dať ten žltý listoček.... Neviem čo na tom môže byť pravdy
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Dantess Pozri príspevok
Inak ževraj sa občas stane že pošta zabudne hodiť do schránky ten žltý lístok. Ja som takto posielal vzorky káv na dobierku a pani to neprevzala pritom ona sama mi písala či som to už odoslal. Tak som poslal ešte 1 balíček, ktorý jej prišiel do 2 dní a o pár dní na t sa mi vrátil ten prvý odoslaný balíček. Sama poštárka mi povedala, že občas sa stane zabudnú dať ten žltý listoček.... Neviem čo na tom môže byť pravdy
Zabudnutie vhodenia oznamenia o ulozeni zasielky (zlty alebo modry listok) je jedna z mala sluzieb, ktore posta poskytuje zdarma a vacsine svojich zakaznikov. Horsi pripad ako neoznamenie zasielky zakaznikovi je ked posta neoznami ulozenie spatnej zasielky, respektive vratenej zasielky. Tovar potom konci na skladoch posty a patrat po nom tiez nie je vyhra. To ich "obcasne" zabudanie nas obchodnikov stoji nemale peniaze.
Riesenim ako predchadzat neprevzatiu zsielky z dovodu neoznamenia zasielky by mohlo byt poskytnutie prijemcovi podacie cislo. Na zaklade neho mu vydaju na poste zasielku aj bez toho zlteho listka. Na infolinke alebo na ktorejkolvek poste by mu mali vediet povedat na ktorej poste ho zasielka caka.
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Posta pripravuje zmeny k lepsiemu. Nie ze by sme mali z toho padnut na zadok, ale zmeny (okrem zvysovania cien) posta nerobi casto. Wifi na poste, SMS alebo mail avizo o ulozeni zasielky, zmena v druhoch balikov...
http://ekonomika.sme.sk/c/6096870/po...iu-tromfy.html
0 0
rickman rickman

rickman je offline (nepripojený) rickman

No uvidime
0 0
Luuuciiii Luuuciiii

Luuuciiii je offline (nepripojený) Luuuciiii

Ja mám e-shop už 2 roky a bohužiaľ ma ešte stále hádže o zem kvôli takýmto zákazníkom zvažujem či to riešiť súdnou cestou, taký zákazník by si to zapamätal a pravdepodobne druhý raz si už rozmyslel či si dobierku prevezme alebo nie, takouto cestou sa na to poštovné nabaľuje veľa nákladov a súd vydáva platobný príkaz na základe ktorého je dotyčný povinný to uhradiť, treba len objednanie tovaru a neprevzatie riadne podložiť. Myslím si, že by s tým mali začať všetky e-shopy inak sa to zákazníci nenaučia a nám budú čím ďalej vznikať väčšie zbytočné výdavky, pretože si zákazník myslí, že si to dovoliť môže. Zo zákona je však povinný si objednaný tovar prevziať ak mu je doručený do 30 dni od objednania.
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Luuuciiii Pozri príspevok
Ja mám e-shop už 2 roky a bohužiaľ ma ešte stále hádže o zem kvôli takýmto zákazníkom zvažujem či to riešiť súdnou cestou, taký zákazník by si to zapamätal a pravdepodobne druhý raz si už rozmyslel či si dobierku prevezme alebo nie, takouto cestou sa na to poštovné nabaľuje veľa nákladov a súd vydáva platobný príkaz na základe ktorého je dotyčný povinný to uhradiť, treba len objednanie tovaru a neprevzatie riadne podložiť. Myslím si, že by s tým mali začať všetky e-shopy inak sa to zákazníci nenaučia a nám budú čím ďalej vznikať väčšie zbytočné výdavky, pretože si zákazník myslí, že si to dovoliť môže. Zo zákona je však povinný si objednaný tovar prevziať ak mu je doručený do 30 dni od objednania.
a zároveň môže zo zákona objednaný tovar vrátiť. Rozdiel v týchto dvoch prípadoch je iba jedno poštovné, ktoré by si nemusela platiť. T.j. to, keď sa ti dobierka vráti späť.

Tam podľa mňa existuje jediná cesta - toto všetko zahrnúť do ceny. Tak ako majú v kamenných obchodoch náklady napríklad na poškodený vystavený tovar.

Totižto na začiatku veľa internetových obchodov začína s nízkou cenou - lebo sa im zdá, že je všetko ideálne, že ostatní tovar predražujú, že ako fajn, budú výborne zarábať.
Až časom prídu na to, že sú aj také náklady, s ktorými nerátali. A postupne si možno začnú uvedomovať, že najnižšia cena na trhu nie je vždy tá správna cesta
1 0
jenny5 jenny5

jenny5 je offline (nepripojený) jenny5

Tiež sme mali zákazníka, keď prvý krát prebehlo všetko ok, druhá objednávka už neprebraná, doteraz hrá mŕtveho chrobáka :-(
Blúdenie zásielok kvôli pošte je bohužiaľ bežné, veľa zákazníkov sa sťažuje, že nedostali lístok z pošty, ale hoci ja každému jednému zákazníkovi pošlem číslo ich zásielky, aj tak nejdú na tú poštu sa opýtať, keď ten lístok do týždňa nenájdu.
A posielanie zásielok do Poštovnej úložne v Trnave fakt nemá chybu, len zabudli na to, že by bolo dobré aj odosielateľovi dať vedieť, že tam tá zásielka je. Keď som tak reklamovala na pošte zásielku, po dlhom procese mi napísali, že veď zásielka je v úložni v Trnave, no fasa, ale ja nie som jasnovidec, aby som to vedela :-(
0 0
Luuuciiii Luuuciiii

Luuuciiii je offline (nepripojený) Luuuciiii

Len je potom otázka či seriózny zákazníci majú doplácať na ten zvyšok zvyšovaním cien. Ja sa povedzme tiež čudujem niektorým e-shopom ako môžu existovať pri tak nízkych cenách ale je to ťažké keďsa týždenne vracajú 3-4 neprevzaté dobierky a následne mi ten tovar úplne zbytočne ostáva stáť na sklade. Ale tiež neviem či je zrovna ok stránka so zoznamom nespolahlivcov, ale zas ktovie...
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Luuuciiii Pozri príspevok
Len je potom otázka či seriózny zákazníci majú doplácať na ten zvyšok zvyšovaním cien. Ja sa povedzme tiež čudujem niektorým e-shopom ako môžu existovať pri tak nízkych cenách ale je to ťažké keďsa týždenne vracajú 3-4 neprevzaté dobierky a následne mi ten tovar úplne zbytočne ostáva stáť na sklade. Ale tiež neviem či je zrovna ok stránka so zoznamom nespolahlivcov, ale zas ktovie...
Tu prichadza otazka ci to ma financovat obchodnik zo svojho zisku. Poistovne, banky, leasingovky... tieto institucie si davaju do svojich uverovych produktov aj rizikovu prirazku, ktora kryje nevymozitelne pohladavky. Je to take prirodzene ako ked si do ceny produktu alebo sluzby zaratas najom, mzdy, energie...
0 0
vimar_77 vimar_77

vimar_77 je offline (nepripojený) vimar_77

otázkou je, či aj človek, ktorý mi neprevezme zásielku, je definovaný ako "zákazník"....

Druhá vec - pýtam sa, lebo neviem...
Ak by som si dala do Obchodných podmienok, že pri neprevzatí dobierky budú údaje ako meno, priezvisko, bydlisko (nie adresa, len mesto) zverejnené na našom eshope v sekcii Neprevzaté zásielky, a ak to zákazník pri objednávke odklikne (že s OP súhlasí), tak som tým pádom chránená, že zverejňujem jeho údaje, kedže mi on sám dal na to súhlas, nie?

Druhá vec - v OP máme uvedené, že pri neprevzatí zásielky bude účtovaná sankcia vo výške tej a tej, za škodu, ktorá nám bola spôsobená... Už sa mi min. dvakrát stalo, že po vrátení zásielky, som poslala faktúru na túto sumu, že v zmysle OP účtujem.... a bola mi raz tá suma zaplatená a raz som poslala opätovne zásielku zákazníkovi s tým, že si dvakrát zaplatil poštovné... možno tiež riešenie...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať