Zavrieť

Porady

Darček pri nákupe, alebo zľava z nákupu?

Ahojte, zaujíma ma, čo lepšie z obchodného hľadiska pôsobí na ľudí:
Keď dostane darček pri nákupe, keď mu bude poskytnutá zľava z nákupu, alebo pri nákupe v určitej hotovosti bude zaradený do žrebovania o nejakú zaujímavú cenu? Mám špecializovaný obchod a chcem prilákať zákazníkov formou inzerátu, kde bude tá vybraná výhoda uvedená...Vopred ďakujem za názory...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Podľa mna dosť záleží na tom, aký produkt/službu predávate, kto je Vaša konkurencia a kto sú Vaši zákazníci. Predpokladám, že darček, zľavu či žrebovanie chcete využiť, aby ste zvýšil pridanú hodnotu produktu/služby. Ak nemáte konkurenciu, je zbytočné znižovať si maržu darčekmi apod. Ak máte veľkú konkurenciu, skúste skor najprv nejakú imaginárnu pridanú hodnotu, ktorá Vám maržu nebude znižovať.

    florens je offline (nepripojený) florens

    florens
    Ďakujem za odpoveď, ide mi o to, že som novootvorená špecializovaná predajňa, to čo ponúkam, inde zákazníci nenájdu. Len ich potrebujem nejakým vhodným spôsobom pritiahnuť do predajne. Zľavy dávať nechcem, nezdá sa mi to vhodné nakoľko predajňa má svoju úroveň a zľavy sú dnes ponúkané na každom kroku...A čo znamená imaginárna pridaná hodnota?
    Ak Vaše produkty/služby zákaznici inde nenájdu, príde mi zbytočné im podsúvať darčeky, súťaže apod. Ide o to, aby ich produkt/služba zaujali a v momente kedy budu citit potrebu dany produkt/sluzbu mat, pridu ku Vam, nakolko nemate konkurenta. Nakolko netusim, co vlastne predavate, neviem Vam konkretne poradit, ale prezentovanie pridanej hodnoty moze byt napriklad u predajcu lyzi napr. 'montáž a nastavenie viazania lyží zdarma', nakolko toto obchodnik automaticky ponuka jedna sa o prezentovanie imaginarnej pridanej hodnoty, zakaznik ma dojem, ze dostava cosi navyse (aj napriek tomu, ze to vacsina obchodov s lyzami ponuka, neprezentuju sa tym)

    Atomer.sk je offline (nepripojený) Atomer.sk

    Systém na tvorbu eshopov a web stránok. ...viac Atomer.sk
    Rychla odozva, ferove jednanie a dobra cena. Pokial ste specializovany obchod, tak darceky by som vynechal. Sutaz a zrebovanie asi tiez.

    Darček pri nákupe, alebo zľava z nákupu?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.