Čítam teraz na stránke SOIky: "Zákon o podomovom predaji a zásielkovom predaji nepojednáva o tom, či je tovar, vrátený v zákonnej lehote, použitý alebo nie. Z toho vyplýva, že ak spotrebiteľ tovar rozbalí a vyskúša, teda podľa niektorých predávajúcich tovar „použije“, nestráca nárok na jeho vrátenie. Jedná sa o tovar, ktorý nie je vylúčený z možnosti vrátenia v zmysle vyššieuvedeného § 12 ods. 5 zákona o podomovom predaji a zásielkovom predaji." Ale môj prípad je iný a to sa tam nespomína. Je predsa úplne iné, keď niekto rozbalí košeľu, vyskúša ju a zistí, že mu nesedí, tak ju vráti. Predajca ju prevezme, znova zabalí a predá niekomu inému. Ale keby tú košeľu roztrhal, tak ju ani do siedmych dní predsa predajca neprevezme. A tu ide o to, že ona ten tovar tým, že ho rozbalila znehodnotila. Pretože ja to nemám šancu vákuovo zabaliť tak, ako to urobili vo fabrike nehovoriac o tom, kto by tie tobolky asi tak chcel ešte jesť keď ona ich ohmatávala v ruke (však nám aj najskôr posielala fotky toboliek položených na stole aby sme videli, akú nemožnú farbu to má). Ja asi zajtra zavolám do SOIky, nech poradia oni. Ale ak jej to budem musieť vrátiť, tak je to hrozná nespravodlivosť, lebo pri internetovom predaji je 7 dňová lehota vrátenia tovaru len preto, že zákazník si ten tovar nemôže pozrieť, omakať, vyskúšať, ale v tomto prípade by jej ani v kamennom obchode rozbalovať balenie a ohmatkávať tobolky nedovolili.