Zavrieť

Porady

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    no, trochu záleží aj na tom, ako si reklamáciu vybavil a kto sleduje skladovú evidenciu.
    - Ak si reklamáciu neuznal a tým je to vybavene, tak vlastne uctovnik ju nepotrebuje, ani daňový úrad
    - ak si reklamáciu uznal a niečo na výrobku opravil, na čo si použil nejakú súčiastku - už to ovplyvňuje evidenciu skladu
    - podobne v prípade, ak si ty reklamoval u svojho dodávateľa - aj tam by to už mohlo ovplyvniť evidenciu v sklade
    - ak si vrátil peniaze, tak tam určite minimálne odkaz, treba vystaviť aj dobropis, evidencia v sklade...

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    a aj nevybavené reklamácie - prijaté v jednom roku, u ktorých uplynie lehota na vybavenie - sú pre účtovníka dôležitý údaj.

    Musím predkladať môjmu účtovníkovi reklamácie od mojich zákazníkov pre daňový úrad?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.