Zavrieť

Porady

Môžem študovať na dvoch školách naraz??

Dobrý deň,

mám 20 rokov a skončila som OA pred dvoma rokmi. Teraz študujem na vš pedagogický odbor. OA bola omyl, o ktorom som vedela už od začiatku, ale rešpektovala som naliehanie okolia, že s tou školou sa lepšie zamestnám atď (čo v konečnom dôsledku vôbec nie je pravda). Keďže som herecky a hlavne spevácky nadaná, vždy som koketovala s myšlienkou ísť na konzervatórium. Teraz, keď končím ešte len prvý ročník na vš rozmýšľam, že by som šla aj na "konzervu". Konzervatórium je súkromné čiže sa pravidelne platí školné. Ale je možné, aby som študovala na vš a aj na konzervatóriu zároveň? Ide o to, že výšku nechcem skončiť (predsa len budem mať titul čo s konzervou nie). Ale s kon. budem robiť to čo ma baví a napĺňa. Viete mi niekto poradiť? Ako by som to mohla skombinovať? Dá sa to vôbec?
Okrem toho moje štúdium sa dá študovať aj externe, ale ja nemám odkiaľ zobrať 850€ naraz.
Za rady vopred ďakujem
Naposledy upravil Iwor : 04.04.12 at 20:09
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    luja5 je offline (nepripojený) luja5

    luja5
    Skús sa opýtať tu: http://centrum.levare.sk/?page_id=24 (... súčasne so štúdiom na VŠ študovala spev na konzervatóriu ...).

    mattto je offline (nepripojený) mattto

    mattto