Zavrieť

Porady

DVD prehrávač ako daňový náklad???

Ahojte, mám podnikateľku, ktorá pracuje ako tlmočníčka, učiteľka cudzieho jazyka. Pracuje na živnosť. Podľa Vášho názoru, je možné uznať prehrávač dvd, ktorý využíva pri výučbe jazyka do daŇových nákladov????
Ja mám z toho obavy. Viem, že takéto veci sú dosť často rôznorodo posudzované. Ďakujem za reakciu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alušik je offline (nepripojený) alušik

    alušik
    Je len na nej, či to obháji ako výdavok daňovo uznaný. Ak dokáže presvedčiť, že ho naozaj potrebuje, tak nevidím dôvod, prečo by si to nemohla dať do nákladov.

    dara je offline (nepripojený) dara

    dara
    To ja dobre viem, prosím odpovedzte niekto kto s tým má skúsenosti. Je mi jasné, že všetko závisí od obhajoby, ale podnikateľ to pak obráti vždy proti účtovníkovi. Kto teda má podobný prípad, alebo v minulosti mal?

    alušik je offline (nepripojený) alušik

    alušik
    Osobnú skúsenosť nemám, to je pravda. Ale toto mi pripadá dosť zvláštne, aby Ti podnikateľka teraz povedala, že to do výdavkov chce a o rok, keby to daňováci pri kontrole napadli a mala by sa obhajovať, zhodila by to na Tvoju chybu.