Zavrieť

Porady

Reklamacia v internetovom obchode

Ahojte, mam takyto problem
Zakupila som si v internetovom obchode na ceskej stranke kocik. Kocik mi prisiel ale nesedi farba. Teraz sa natahujem z predavajucou, aby mi preplatila postovne do ciech,(nakolko bola chyba na ich strane) a nasledne aby mi poslala kocik spravnej farby. Kocik mi posielala na dobierku, takze peniaze su uz na ceste k nej. Neviete mi poradit ako mam postupovat? Najdem to v nejakom zakone?
dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    ina farba nie je vada tovaru, nebrani to v uzivani, t. j. nie je to reklamacia

    mas ale pravo odstupit od zmluvy do 14 dni (CR)- citala si obchodne podmienky?

    na porade je tu dost tem, kde sa riesi tato otazka

    ... este dam link na cesku obchodnu inspekciu http://www.coi.cz/e-shopy-maji-vratit-postovne-nk398/

    gregina je offline (nepripojený) gregina

    gregina
    prave ze na internetovej stranke nemaju obchodne podmienky a ja neviem podla coho sa mam riadit, ci podla vseobecnych zakonomv CR (kedze je obchod tam) alebo podla SR

    Reklamacia v internetovom obchode

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.