Zavrieť

Porady

Home office vo firme, ako ho zaviesť vo firme

Chceli by sme zaviesť vo firme Home office ako firemný benefit.
Za určitých podmienok bude môcť zamestnanec pracovať z domu.
Napadlo mi, že urobíme smernicu, ktorá to bude upravovať
do pracovnej zmluvy dám do miesta výkonu práce aj trvalý pobyt zamestnanca ( pre prípad pracovného úrazu)
Pravidelné pracovisko budú mať ako doteraz sídlo spoločnosti, bude to v poriadku?
Potrebujeme ešte niečo ošetriť? Neviem ako je to z BOZP, či tam niečo netreba.
Vopred ďakujem za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Home office vo firme, ako ho zaviesť vo firme

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.