Zavrieť

Porady

reklamacia kocika

Dobry den, pouzivam kocik 5 mesiacov, bola som ho uz 2x reklamovat, prvy krat kolieska, druhy krat toho bolo viac : hrkotanie, labilnost, bocil stale do jednej strany, ... teraz sa nam znova zasekava rukovat, a tym padom sa nam neda zlozit kocik. chcem ho ist reklamovat, ale chcem naspat peniaze, kocik uz nechcem. mozem o to ziadat ked je to uz 3 reklamacia v priebehu 4 mesiacov?
Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Stacila by 2. reklamacia, ale reklamovat by si musela tu istu vadu.
    Kedze vzdy reklamujes nieco ine, vzdy ide o prvy vadu vyrobku a nemas narok na vratenie penazi .....

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    ivka70 Pozri príspevok
    Stacila by 2. reklamacia, ale reklamovat by si musela tu istu vadu.
    Kedze vzdy reklamujes nieco ine, vzdy ide o prvy vadu vyrobku a nemas narok na vratenie penazi .....
    Myslim, ze aj pri troch rozlicnych vadach ma narok ziadat odstupit od zmluvy a vratit peniaze,nakolko kocik nemoze riadne uzivat.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
    Okrem toho - do 6 mesiacov od kúpy sa to automaticky považuje za výrobnú vadu.
    A ešte:
    http://portal.gov.sk/Portal/sk/Defau...ID=39&aid=1652
    Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia (pozri praktickú radu dole); bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
    a
    http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/...-spotrebitela/
    §18 ods.7
    Naposledy upravil misoft : 08.02.13 at 14:36 Dôvod: doplnenie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.