Zavrieť

Porady

Je nutné mať počítač ak poskytujem počítačové služby? Ako je to s kontrolami?

Dobrý deň,

dúfam, že tu táto otázka nie je, prehľadal som fórum a nenašiel som nič. Chcem založiť s.r.o., budem poskytovať marketingové služby (poskytovanie online reklamného priestoru na mojom webe) a zároveň občasne počítačové služby. To však zatiaľ nie, len to chcem mať do budúcna v predmete podnikania.

Moja otázka je, či musím mať v majetku s.r.o. (alebo prenajatý s.r.o.-čke odomňa) nejaký počítač. Môžu ma pokutovať za to, že ho nebudem mať a budem poskytovať služby cez internet?

Ako je to s kontrolami v s.r.o.? Keď chcem mať korešpondečné sídlo mimo miesta, kde sa zdržujem, nebudem mať žiadnu kanceláriu, budem pracovať z domu/internátu. Kontrola sa mi ohlási a poviem jej kde mám prísť?

Bol by som vďačný za odpoveď, v tomto som laik.
Naposledy upravil Filip Piterka : 16.02.13 at 10:39
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misomiso je offline (nepripojený) misomiso

    misomiso
    Zalezi aka kontrola, ci na nelagalny soft, ktory ako som vytusil planujes vyuzivat alebo kontrola za DU...
    práveže nechcem využívať nelegálny soft, na PC mám všetok soft legálny alebo freeware.. ide mi skor o to ci mozem robit cez internet aj ked nebudem mať ten počítač nejak prepojený na firmu

    Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

    Nandrolon