Zavrieť

Porady

Potrebujem súrne poradiť a nie som si istá, či som to zaradila správne. Prosím súrne o radu!

Pokúsim sa priblížiť môj problém. Vo štvrtok večer som mala úraz. Na súkromnom pozemku (pozemok fakulty, kde študujem) som si zlomila na neopravených schodoch nohu pri vynášaní smetí. Na schody sme sa neustále sťažovali a žiadali opravu ktorú vykonali až piatok ráno aj to len tak, že odstránili dlažbu. Mám lekársku správu,ktorá potvrdzuje zlomeninu na zlom mieste. Vďaka tejto zlomenine nemôžem chodiť na prednášky, čoskoro ani na skúšky a najhoršie je, že nemôžem chodiť ani do prác, takže prichádzam o peniaze, ktoré na štúdium potrebujem. Zaujímalo by ma preto, či mám zo zákona nárok na odškodné keďže sa to stalo na pozemku, za ktorý je zodpovedný fakulta, ktorá tieto schody odmieta opraviť už niekoľko rokov. V prípade, ak mám na odškodné nárok, treba to riešiť len súdnou cestou alebo si mám prizvať právnika s ktorým by som sa skúsila dohodnúť so školou na výške odškodného mimosúdnou cestou?
Veľmi pekne vám ďakujem za rady.

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik