Zavrieť

Porady

Aký typ pracovného pomeru si zvoliť na dobu pol roka?

Dobrý deň,

mám 24 rokov a v tomto roku mám prerušené VŠ štúdium. Od júna 2013 som prijal pracovnú ponuku v jednej reklamnej agentúre ako grafik, kde budem pracovať - ale len do konca roka. Preto by som sa rád opýtal, aký typ pracovného pomeru by bol pre mňa najvýhodnejší, najoptímalnejší a koniec koncov aj najpraktickejší na vybavenie.

Rozmýšľal som aj nad živnosťou, no tá sa mi asi neoplatí, kedže by som pracoval len pol roka. Od budúceho roka opäť študujem a zároveň idem hneď na zahraničnú stáž, preto ani nebudem v živnosti pokračovať popri štúdiu. Potom sa naskýta možnosť pracovať na Zmluvu o diele, na ktorú som už párkrát v minulosti pracoval, len neviem, ako je to s odvodmi.

Vedel by mi v tomto niekto poradiť?

Ďakujem veľmi pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Z pohľadu odvodov a daní je pre teba práve tá krátkodobá živnosť najvýhodnejšia. Budeš platiť len preddavky do ZP vo výške 55,02€. Môžeš si uplatniť 40 % paušálne výdavky + ročnú NČZD a zdaníš len rozdiel.