1. Platí prezumpcia neviny ...
2. Je niekto z rodiny lekár , že tvrdíš tú skutočnosť ?
3. Lekár poskytuje informácie podľa svojho vedomia a svedomia ...niektorý pacient neznesie pravdu o svojom stave a následne sa tento môže zhoršiť .
4. Že lekár neposkytol informáciu o stave pacienta jeho najbližšej rodine ???
Tak sorry ....ale toto Ti NEVERÍM !!!!
5. Sťažnosť sa nepíše štýlom obviňovania , ale formou žiadosti o prešetrenie daných skutočností , kde sa uvedú všetky okolnosti a samozrejme aj nejaké ( ak sú ) dôkazy .
6. Ak sa osoba domnieva, že jej nebola poskytnutá zdravotná starostlivosť správne alebo sa domnieva, že iné rozhodnutie ošetrujúceho zdravotníckeho pracovníka v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti alebo služieb súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti je nesprávne, má právo požiadať poskytovateľa o nápravu. Žiadosť sa podáva písomne.
Podnet: musí obsahovať :
identifikačné údaje (meno, priezvisko, adresa, kontakt)
v prípade, že podávate podnet za príbuzného, aj jeho osobné údaje
identifikačné údaje o poskytovateľovi (lekárovi, nemocnici) - meno, priezvisko, adresa, alebo názov zdravotnej posťovne
problém, popis situácie, dátum, podpis