Zavrieť

Porady

Koľko môžem zarobiť na brigáde?

Dobrý deň, potreboval by som pomôcť... Našiel som si prácu správcu siete na jednej škole.. Lenže nemám ešte 18.. Študujem a toto by som robil ako brigádu... Chcel by som sa preto informovať ako je to s odvodmi, koľko môžem zarábať a podobne... Pretože navrhli mi plat 150€ mesačne... O koľko by som prišiel a podobne.. Prečítal som toho už veľa, ale aj tak som z toho magor.. Ak by sa našla nejaká dobrá duša, ktorá by mi to vysvetlila, bol by som vďačný :-)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Ahoj...priatelka tiez pracuje na brigady a je to 165 euro za co sa este neplatia odvody +-5 eur.
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    kubo131 len asi rozdiel bude v tom že priateľka už má 18 a viac nie?
    Peter Móczi pri brigade na veku nezalezi je tam rovnaka suma co sa da maximalne zarobit .kedze brigada je rovnaka zarobkova cinnost pred aj po 18tke Vsak ako by vyzeralo keby napr. v tesku taky 17 rocny dostane 100 euro max a 18 rocny 160...
    Peter Móczi sorry mas pravdu kto ma menej ako 18 zarobi menej...Hraničná suma pri študentoch do 18 rokov (vrátane celého kalendárneho mesiaca, v ktorom dovŕšil dohodár 18 rokov) je 66 eur.
    Mila123 Peter rozdávaš tu rady, ktoré nie sú dobré, nestoja ani deravý groš ....
    študent denného VŠ alebo študent na SŠ môže zarobiť neobmedzene,,,,,,