Zavrieť

Porady

Ako mam vyriešiť ked mi zákaznička vrátila tovar, ktorý mi prisiel poskodený.

Aj ja by som chcela poradiť, zakaznička mi vratila tovar, poslala ju ako doporučenú zasielku 1. triedou, lenže zasielka mi prisla poškodena, obalka bola otvorena a skrcene boli spoločenské saty, vyťahane a pod. cize by som ich nemohla dalej predať.Chcela som podať reklamaciu na pošte, ale kedže som ja balicek neposielala a nemam ani podaci listok tak som ju nemohla urobit, to moze len odosielateľka, ktoa to nie je ochotna urobiť, na pošte mi odporucili aby som poskodenu zasielku neprebrala ze oni ju vratia naspat aj so zapisnicou, zakaznicka sa mi vyhraza ze to bude riesit inak ze chce peniaze, tvrdi mi ze nemala ani fakturu v balicku co nie je pravda, kaktura je riadne vedena u mna a az ked som ja popisala vady tak mi odpisala ze uz boli poskodene, je to tvrdenie proti tvrdeniu.Viete mi nieco poradit, pripadne ci mi nieco hrozi ak by mi prisla kontrola. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Ako mam vyriešiť ked mi zákaznička vrátila tovar, ktorý mi prisiel poskodený.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.