Zita5
Neviem si dobre predstaviť , aké obchodné podmienky máš vypracované . Však to by bolo neúnosné ,ak by každý pri doručení tovaru pohľadom na vec zistil , že mne sa nepáči , tak ho vrátim ...... No to je len v rámci poznámky.
Aj mne to pripadá blbosť, že kedykoľvek to môže zákazník vrátiť ak tovar nemá nejakú chybu alebo nie je poškodený. Ale niekde je to písané aj v Zákone o ochrane spotrebiteľa, že tovar môže vrátiť bez udania dôvodu. Ja by som najradšej to vrátenie neuskutočnila, ale čo ak narazím na človeka, ktorý sa na toto bude sťažovať a potom len ja budem mať problémy. Takže mi vráti tovar späť a potom vystavím dobropis a pošlem peniaze. Ale ja som mu účtovala aj poštovné. Môžem to spraviť tak, že budem robiť len dobropis na tovar a to poštovné mu vracať nebudem? Veď to predsa nie je moja chyba, že si to kúpil, nie? Mal o tovare všetky informácie, takže to poštovné by som vrátiť nemusela.