Zavrieť

Porady

Ako má riešiť predajce reklamácie?

Ahojte,

mám otázku. Otvorila som si prevádzku s bižutériou. Sem tam mi príde reklamácia. Tovar reklamujem dodavateľovi. Kedže je tovar zo tahranicia je tažke reklamovat kedze musim dodrzat lehotu 30 dni. Zaujimalo by ma ci ja ako predajca musim mat na obycajnu bizuteriu nejake odborne posudky vypracovane pri reklamaciach. Väčšinou sa snažím tovar opravi´t ale keď niekto prinesie retiazku lebo ju roztrhol co si myslim ze na toto sa zaruja nevztahuje kedze doslo mechanickému poškodeniu zlým zaobchádzaním zákazníka. Chcela by som vediet ci posudenie reklamacie je na slove predajcu a ci mam dat aj nejake pisomne vyrozumenie prípadne ako mám po spravnosti postupovat....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov
    pizzanoel ,,rada nad zlato"

    Ako má riešiť predajce reklamácie?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.