Ak sa tak stane, treba to riešiť hneď na mieste pobytu s delegátom a určite s ním spíšte reklamáciu o neposkytnutej službe. Nenechajte sa odradiť, ak by Vám delegát hovoril, že to tak mala aj predchádzajúca skupina... A CK potom požiadajte o vrátenie zodpovedajúcej sumy. Ak by Vám CK reklamáciu neuznala, musela by zdôvodniť, že ak ste zaplatili za 10 nocí od-do a boli ste ubytovaní len 9 nocí, prečo nemáte nárok na vrátenie zodpovedajúcej sumy za neposkytnutú službu – jednu noc. V takom prípade by ma jej dôvod dosť zaujímal. Spanie niekde vo vestibule nie je spaním v hotelovej izbe.
Btw. – keď sme lietali ešte so slovenskými CK s takýmito chratrami, nestalo sa nám, že by nás v prípade, ako je Váš, neubytovali hneď. Bežne sa nám stávalo, že už o jednej-druhej po polnoci (podľa doby transferu z letiska) sme "obdivovali" pridelenú hotelovú izbu, výhľad z balkóna..
. Ak by sa to však nestalo, ja by som určite reklamovala. Dvakrát sme reklamovali (iné veci) a v obidvoch prípadoch nám CK vrátili časť peňazí.