Zavrieť

Porady

môžem niečo robiť v prípade nedodanej zásielky?

Ahojte,

často si objednávam veci z webových stránok, aj teraz som si objednal bundu už z dlhoročne overenej stránky a klasicky mi prišiel do schránky ten žltý lístok tak som ho zobral a išiel s ním na poštu v očakávaní že dostanem svoj balík. No pracovníčka mi hovorí že ho nemôže nájsť a že si ho pravdepodobne už niekto vybral.....ako je to možné keď ten lístok som mal iba ja? tak sme sa tam asi pol hodinu doťahovali a nakoniec mi povedali že sa mám zastaviť na ďalší deň že to skúsia ešte pohladať, no pochybujem že to nájdu kedže to hladali už predtým..a keď som spomenul reklamáciu tak mi povedali že to asi nepôjde kedže to nie je doporučené čomu nechápem kedže tam je vždy moje meno a ona ten balík má vydať iba človeku ktorý jej dá občiansky a ten žltý papierik..prosím vás viete mi niekto pomôcť budem naozaj šťastný lebo neviem čo mám robiť

ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    tu si zadaj cislo zasielky co mas uvedene na zltom listku http://tandt.posta.sk/
    - ak si tu zasielku niekto prevzal, tak na poste predsa maju zapisane meno a c. op toho co preberal.

    ty tu zasielku reklamovat nemozes - reklamovat moze len odosielatel
    Mária27 Reklamovať môže aj adresát, ak má doklad. Dodacia pošta mu vydala doklad o tom, že zásielka došla. musia ju nájsť, inak zodpovedajú za jej stratu. Doklad si zoskenuj - pre každý prípad.
    žadaj spísať zápi hneď, potom žiadosť o náhradu škody.
    misoft On nereklamuje nedodanie. Bola už doručená! Dostal o tom doklad (žltý lístok). Žiada o vydanie zásielky - pošta ju nevie nájsť. Teda jeho zásielku v štádiu vydania stratili. Pošta zodpovedá za ňu do okamihu vydania.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Jednoznacne je to chyba Posty!
    Mozno balik vydali niekomu omylom,mozno ho ukradol zamestnanec Posty. Je to sice malo pravdepodobne,ale zial, stalo sa velakrat.

    Je ich povinnostou to preskumat a dohladat a ty mas narok na nahradu skody.(resp.odosielatel)
    Mensie posty maju tu vyhodu, ze zamestnanci svojich obyvatelov poznaju a postari si zvacsa pamataju,komu,aky balik odovzdali.
    Vacsie Posty maju vacsinou kamery na pracoviskach,takze mozu pouzit zaznam. Ale to uz je ich starost,oni maju svoje sposoby,ako strateny balik najst.

    Dufajme, ze odosielatel balik poistil pre pripad straty, takze ma narok reklamovat a pozadovat nahradu skody.
    Ty,ak si tovar uz zaplatil,ale si ho nedostal, mas narok pozadovat od odosielatela nahradny tovar,alebo vratenie penazi. On si moze nahradu skody vymahat od Posty. Ty, jednoznacne skodny zostat nemozes

    elis85 je offline (nepripojený) elis85

    elis85
    Podobne skusenosti mam, aj znicene ci polorozkranute zasielky a poviem vam, ze mi nikdy ziadnu reklamaciu neuznali. Aj keby zasielku trafil blesk, uvedu, ze je to moja vina

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    Podať reklamáciu. Reklamácia je písomné podanie, ktorým zákazník uplatňuje zodpovednosť voči SP za nekvalitne poskytnuté produkty alebo služby. Reklamovať možno napríklad: nedodanie, nedodanie v lehote, poškodenie, úbytok obsahu a zničenie zásielky. Náhrady – kompenzácie, ktoré poskytuje SP zákazníkovi za opodstatnené reklamácie sú stanovené v osobitých podmienkach jednotlivých produktov a služieb alebo zmluvách.

    http://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu#a5
    kopretinka 11.11.14 08:37 priradil do Porady

    môžem niečo robiť v prípade nedodanej zásielky?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.