Zavrieť

Porady

Internetový obchod - vrátenie tovaru (podnikateľ)

Ahoj poraďáci,

spravil som chybu a nechcem urobiť ďalšiu, preto Vás chcem požiadať o najvhodnejší spôsob ako postupovať vo veci riešenia vrátenia tovaru kúpeného z internetového obchodu, avšak kupujúci (ja) aj predávajúci sú podnikatelia / s.r.o. .

Problém spočíva v tom, že mi bol predaný rozbalený a pravdepodobne repasovaný mobilný telefón s neúplným príslušenstvom, avšak v internetovom obchode aj email správou mi predajca pred kúpou potvrdil, že sa jedná o nerozbalený a nový kus. Originálna plomba bola prelepená výtlačkom a krabica bola viditeľne poškodená nožom pri prvom otváraní.

V tomto prípade (hodnota 320,- EUR) to môžem považovať za pokus o podvod, otázka je, ako správne riešiť takýto prípad dohodou, keďže súdy chcem vynechať, no nehcem sa dostat to situácie, že mobilný tel. pošlem naspať a peniaze mi predávajúci nevráti (resp. vráti o 20 rokov, keďže tu neplatí občiansky zákonník).

Ďakujem za informácie
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Internetový obchod - vrátenie tovaru (podnikateľ)

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.