Zavrieť

Porady

Právo na reklamáciu

Pred pár dňami prišiel mojej priateľke mobilný telefón, ktorý si objednala z jednej známej internetovej stránky. Po týždni jej nechtiac spadol na podlahu pričom bol v ochrannom kryte a nepadol ani nijako tragicky klasické padnutie telefónu na podlahu. Po zodvihnutí si všimla že obrazovka je v 1/3 čierna, pričom sklo displeja vôbec nie je poškodené. ale je vidno poškodenie pod sklom. Okamžite v ten deň sme podali žiadosť o reklamáciu, pričom nám na druhý deň prišla takáto odpoveď: "Dobrý deň,záručná doba sa vzťahuje na funkčné vady a nie ma mechanické poškodenie, ktoré spôsobil zákazník svojou neopatrnosťou.."

Chcel by som sa opýtať, či sa dá nejako brániť, odvolať proti tomuto rozhodnutiu, pretože mi príde nefér aby sa po pár dňoch drahý telefón nedal používať a nebolo možné ho reklamovať. Hnevá ma hlavne, že ani neposúdili ten telefón, ale hneď to zamietli, príčom je divné že vrchné sklo nie je poškodené telefón nemá ani škrabanec a obrazovka pod sklom je poškodená pritom to bol prvý pád telefónu a vôbec nebol nejaký tragický a telefón bol aj v ochrannom kryte. Myslím, že takto by sa telefón nemal správať, pričom ten telefón ma ochranné sklo gorilla glass 3, ktoré ako deklarujú výrobcovia, má zvýšiť pevnosť a odolnosť ochranného skla, tak je divné že po prvom páde je obrazovka pod týmto sklom rozbitá.

Ďakujem za vašu pomoc a rady.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    To je asi takto.

    Kúpim si nové auto. Nedám si ho havarijne poistiť...Po týždni sa nechtiac vysekám niekde do priekopy a auto je súce do šrotu.

    Myslím si, že mám právo na reklamáciu, pretože mi príde nefér, aby sa po pár dňoch drahé auto nedalo používať a nebolo možné ho reklamovať.
    Hnevalo by ma hlavne, že ani neposúdili to auto, ale hneď to zamietli, lebo som zle jazdil.
    Prítom som bol aj pripútaný ...
    Nevraviac už o tom, že drahé auto výrobca propaguje ako veľmi bezpečné...
    ================================================== ==

    Teraz vážne !!!
    Mne je už to divné, že Ti takáto myšlienka prišla na um...si nejaký divný.

    Takže odpoveď znie:

    Právo na reklamáciu samozrejme máš, no nárok na plnenie reklamácie nie.
    tomas289 Veď áno ja rozumiem, chápem, že bola to jej chyba, že jej padol,ale mobily padajú denne a mne môj padol nespočetne krát a už ho nenosím ani v kryte a nikdy sa mu nič nestalo aj keď je doudieraný poriadne, ale o to tiež až tak nejde. Mňa len nahnevalo, že ani nezvážili reklamáciu, a hneď nás odbili bez reklamácie. Lebo pri tej reklamácii by možno mohli posúdiť, ako je možné že ochranné sklo je bez škrabancov a displej pod ním je poškodený.

    fortunka je offline (nepripojený) fortunka

    fortunka
    Bol to jednoducho nestastny pad.. bohuzial. Kazdy predmet ma bod v ktorom je citlivy... priklad.. iPad u nas doma, bezne sa stane ze taka vec padne, dokonca je kvazi "nerozbitny"... ale figu borovu, staci ze nestastnejsie tukne na hranu a polame sa cely displej... vyskúšané a odklepnuté... niekoľkokrát...
    Pri mobiloch je bezne ze sa neposkodi vrchny kryt/sklo... ale ten naraz poskodi dovolim si tvrdit najcitlivejsiu vec a to je displej (neviem ci si niekedy taky rozobraty telefon videl... nie je veru pádu-vzdorný). Moja rada, najdite si servis a dajte si displej vymenit.
    V obchode maju pravdu, na taketo poruchy sa zaruka nevztahuje... je to ako pise buchac...
    Keby sme nemali pravdu, tento svet by bol velmi nespravodlivy ku obchodnikom, lebo kazdy by siel vymienat rozbite veci... ved zaruka.

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    Mozes podat staznost na SOI, pripadne si zadovazit znalecky posudok sam, ktory vyvrati tvrdenie servisneho strediska.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Mobily padaju denne? To si kde nabral???

    Je to elektronika,tak ako aj kazda ina, je hakliva na pady a hrube zaobchadzanie. Takze si uznajte chybu, ze ste si skodu sposobili svojou neopatrnostou a dajte si mobil opravit na svoje naklady.

    bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

    bubkoch
    poviem to tak: Bianchi havaroval, bezna nehoda ... prilba neporusena, lebka neporušena, ale mozog na šrot ... extremne spomalenie ...
    aj tvoj mobil padol tak, ze obal, kryt neporuseny, vnutornosti (zobrazovacie body v displeji) na šrot ... keby padol inac, nestalo by sa nic ...
    a nakoniec: argumentujes ochrannym sklom: vsak to ostalo neposkodene, teda potvrdilo svoju pevnost nie ? tak co chces ?
    pevny ochranny obal NEZNAMENA ze sa padom neposkodia vnutornosti

    Právo na reklamáciu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.