Zavrieť

Porady

Nejde mi poslať všeobecné podanie na finančnú správu

Chcem podať všeobecné podanie- register, cez portál fin. správy. Celý formulár mám vyplnený, aj kontrola prebehla úspešne, ale nikde nieje možnosť odoslať. Viete mi poradiť ako im to odoslať?
Ďakujem
3 komentárov     zbaliť
kn-alka aký prehliadač používaš? mne napríklad cez mozillu ide všetko OK, cez Chrome nič neprejde.
Ludmiiilka mne zase naopak, cez Chrome ide všetko
Dzejdza Skúsila som to cez mozillu a už mi to išlo. Ďakujem za rady =D
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    9 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Dzejdza nie neukazuje
    Ludmiiilka a aké možnosti sa ti zobrazujú? máš Dohodu s daňovým úradom?
    Dzejdza naspodu je len: ulož, načítaj, vytlač, skontroluj, vyčisti, poučenie. Nič iné tam nieje. Neviem či je nejaká dohoda s DÚ (som tu nová).
    avalik ak nemáš prístupové práva k elektronickému zasielaniu (nie si registrovaná/autorizovaná na DÚ) tak nemôžeš posielať elektronicky ... máš len elektronický formulár, ktorý sa ale nedá odoslať, len vytlačiť a podať klasicky.
    Pri elektronickom podávaní tieto voľby sa zobrazujú v ľavom stĺpci.
    Ludmiiilka Máš splnomocnenie na konanie vo veci elektronickej komunikácie s daňovým úradom?
    kn-alka Dzejdza, bola si na DÚ, spísala s nimi dohodu (zmluvu), dostala si ID číslo a máš prístup do ich portálu? .... ak nie, nevieš nič posielať elektronicky.
    Dzejdza áno id číslo máme, aj som prihlásená na portáli.
    kn-alka tak ide o technický problém, zavolaj na ich infolinku
    Ludmiiilka súhlasím, problém bude u nich
      zbaliť

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    1. Si prihlásená cez subjekt alebo máš otvorený len elektronický formulár?
    2. Aké podanie chceš poslať? Nie je na to určené všeobecné podanie v iných častiach?
    3. Nemáš tam zaškrtnuté, že posielaš aj prílohu a nepriložila si ju?
    4. Ak problém pretrváva, volaj na fin. správu.

    Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

    Žabinka
    Dzejdza (Dnes 10:54) naspodu je len: ulož, načítaj, vytlač, skontroluj, vyčisti, poučenie. Nič iné tam nieje. Neviem či je nejaká dohoda s DÚ (som tu nová).

    takto, ako píšeš, sa to zobrazuje neprihlásenému užívateľovi..
    1.obr. je zobrazenie pre neprihláseného užívateľa
    2.obr. je zobrazenie pre prihláseného užívateľa
    11.jpg  
    1.jpg  
    1/1

    Nejde mi poslať všeobecné podanie na finančnú správu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.