Zavrieť

Porady

Akú mám možnosť uplatniť si reklamáciu na mobil, keď som ho reklamovala už 4x?

Diagnostika údajne nepotvrdila závady, aj keď sú prítomné. Dá sa zohnať nejaký súkromný znalec, ktorý by mi vedel potvrdiť závadu na telefóne? Ďakujem
ivka70 Kolko casu ubehlo od kupy?
Aspon nejaka reklamacia bola uznana?
Preco sukromny znalec - ved existuju sudni znalci, ktori to robia - za poplatok.
taiko ak sa smiem opyat, o ake zavady sa jedna ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    Znalecký posudok ťa môže stáť aj 200 € a napriek výsledku v tvoj prospech, ak by si to dal na súd, tak súd určí iného súdneho znalca a výsledok jeho skúmania môže byť odlišný. Tak si zváž, či to za to stojí.

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    Na posudzovanie treba reklamáciu zaslať súdnemu znalcovi, ktorých zoznam musí predajca pri neuznanej reklamácii poskytnúť automaticky. Dostanete teda tovar, servisný list a kontakt na znalca. Ak sa vada prejaví do 12 mesiacov od kúpy, je predajňa povinná dať vyjadrenie o zamietnutí len z autorizovaného servisu alebo od znalca. Autorizovaný servis je taký, ktorému dal výrobca povolenie na vykonávanie záručných opráv. Ak sa vada prejavila po 12 mesiacoch od kúpy, predajni na zamietnutie stačí aj vyjadrenie z neautorizovaného strediska (ale tieto prípady sa takmer nikdy nestávajú).

    Znalecký posudok

    Posudok vykonáva odborný znalec, ktorý je zapísaný v zozname znalcov. Toto povolanie je vykonávané na základe živnosti a každý znalec musí k posudku pristupovať zodpovedne bez ohľadu na typ výrobku a jeho cenu. Znalec môže posudzovať výrobok priamo v servise za prítomnosti odborných technikov, v skúšobniach alebo u vás doma. Cena posudku je rôzna v závislosti od vykonaných úkonov. Následne dostanete odborné vyjadrenie, ktoré je záväzné. Pozitívne vyjadrenie potvrdí, že mal pravdu servis a reklamácia je zamietnutá opodstatnene. Negatívne vyjadrenie dá zapravdu vám. V tomto prípade treba ihneď navštíviť predajcu a žiadať vykonanie ďalšej reklamácie, ktorú nemôžu zamietnuť. Spolu s vrátením kúpnej sumy požiadajte aj o preplatenie nevyhnutých nákladov spojených s reklamáciou (znalecký posudok, cestovné náklady, prepravné náklady - pošta, kurier). Ak by aj napriek tomu predajca odmietol vrátiť peniaze, je potrebné sa obrátiť na SOI, počkať na skončenie šetrenia a zaslať žiadosť na mimosúdne vyrovnanie.

    http://borik.blog.sme.sk/c/218072/Pr...-III-cast.html

    Akú mám možnosť uplatniť si reklamáciu na mobil, keď som ho reklamovala už 4x?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.