Právo máš! Či je, alebo nie je záručný list - doklad o zaplatení dokazuje, že si si to zakúpila v predajni, zaplatila a sú tvojim majetkom.
Niektoré výrobky totiž ani záručné listy nemajú - obchod sa "orientuje" podľa dokladu o zaplatení. Okrem toho - aj keby bol záručný list, pokiaľ nie je predajňou potvrdený, je to len kus popísaného papiera. Na ZL sa totiž tiež musí uvádzať (ak je to potrebné) popis, názov výrobku, prípadne sériové/výrobné číslo, dátum predaja, podpis a razítko predajcu/predajne.
Niektoré dávajú tzv. na vyskúšanie - t.z. že si prídeš s dokladom o zaplatení potvrdiť ZL napr. po 7 -14 dňoch.
Ak však "pani" odmieta prijať reklamáciu napriek tomu, že máš doklad o zaplatení - pozri sa tu:
http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250 §16, §18 - tam nie je spomenuté, že pri reklamácii je povinný záručný list.
Ešte také malé bu-bu-bu na tú pani - nech ti dá písomne, že neprijme reklamáciu, lebo.... hento a toto a ty jej povieš, že už sa s ňou bude baviť SOI.