Zavrieť

Porady

Študent v ČR - na aké lekárske zákroky mám nárok?

Momentálne som študent VŠ v ČR.

Chel by som vedieť, na čo mám nárok v rámci zdravotnej starostlivosti. Som poistený u VZP, mám európsky zdravotný preukaz.

Môžem sa ísť dať napríklad vyšetriť ku nejakému konkrétnemu odborníkovi do nemocnice v ČR?

Môžem si nechať vytrhnúť zub u zubára v ČR?

Vďaka
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Pokiaľ si poistený, si v zahraničí a máš aj EU zdravotný preukaz, máš nárok na základné lekárske ošetrenie, v prípade vážnejšieho ochorenia na život zachraňujúce ošetrenie a liečenie do doby, kedy už tvoj život ohrozený nie je - to sa všetko bude refundovať. Ale zub - pokiaľ je to akútne a bolestivé, zaplatíš si to síce a potom ti to poisťovňa spätne preplatí.
    Tu viacej:
    https://www.vszp.sk/epzp/
    Výhody

    pre držiteľov EPZP oproti nárokom na základe komerčnej poistky:

    nárok rozsahu zdravotnej starostlivosti nie je obmedzený maximálnou finančnou čiastkou