Kupil som si cez eshop notebook v sume prevysujucej 500 euro. V zasielke vsak faktura pribalena nebola a ani v emailoch od nich (ani pri potvrdeni objednavky a ani v emaili pri odoslani objednavky). Okamzite som o tom informoval dany eshop, ktory mi az po viacnasobnom urgovani danu fakturu poslal emailom az na 17 den od kupy !!! = cize som ho nemohol odoslat do 14 dni, nakolko nebudem predsa posielat notebook za vyse 500 euro len tak bez faktury. Po zisteni, ze dany notebook nie je novy, som sa rozhodol ho vratit. Informoval som o tom eshop, kde suhlasili. Splnil som vsetky podmienky vratenia a slubili mi, ze peniaze vratia. Dnes je vsak uz 14 den a peniaze mi doposial nevratili (dokonca mi v emaili, ze musia vystavit dobropis a ze ak sa im ho podari znovu predat tak, ze mi mozno do 15 dni peniaze vratia). Ako mam dalej postupovat, dokedy mam cakat? Mam ist na policiu a podat trestne oznamenie? Viete mi poradit okrem SOI, kde by presetrenie trvalo dlho a ja si potrebujem kupit novy notebook, ktory surne potrebujem. Dakujem za akukolvek radu.
Naposledy upravil ivka70 : 08.03.17 at 06:33
Platba musí byť zákazníkovi vrátená rovnakým spôsobom, ako použil zákazník pri platbe.
Spôsob platby sa môže zmeniť, ale len v prípade, ak s tým zákazník súhlasí. Podmienkou je, že zákazníkovi nesmú byť účtované žiadne poplatky.
Vrátenie poštovného
Ak zákazník odstúpi od zmluvy, musia mu byť vrátené aj náklady na poštovné. Zákazníkovi sa vracia poštovné len do výšky najlacnejšej formy poštovného v e-shope.
http://www.uspesne-podnikanie.sk/pre...akaznik-vratit
https://www.zebracomp.sk/kupa-notebo...gn=PrezidentEU
Mne to prišlo do mailu...a ako prišlo, tak aj šlo do koša.