Zavrieť

Porady

HTML HELP WORKSHOP

Nedávno som v tomto programe "pospájala" svokrinu kuchyňu od Ayyi , ktorá je v téme http://www.porada.sk/t8703-p1-svokri...inikurz-p.html.
Zatiaľ priebežný výsledok je v priloženom súbore.

Keďže sa to dosť páčilo a nie je to nič ťažké, možno by aj ostatní uvítali niečo také vedieť. No a ja samozrejme dúfam, že sa tu nájde niekto, kto to ovláda lepšie ako ja - čo nie je také nepravdepodobné, keďže som samouk - tak sa aj ja niečo naučím.

Vopred sa ospravedlňujem, ak pôjdem príliš pomaly alebo príliš rýchlo. Dajte vedieť, prispôsobím sa.

Tak toto snáď na úvod stačilo.
Usporiadat
JanaSys JanaSys

JanaSys je offline (nepripojený) JanaSys

Čo to vlastne ten HTML HELP WORKSHOP (ďalej len HHW) je? Voľne stiahnuteľný program od MIcrosoftu na vytváranie helpov (dokumentácie). Dokáže poskladať veľmi prehľadne html súbory spolu s obrázkami do jedného súboru s príponou .chm . Príručky od Krosu vyzerajú, že sú urobené práve v tomto.

Ja to používam pri seriáloch uverejňovaných na internete. Predtým som musela každú časť uložiť samostatne, orientovala som sa len podľa názvov, keď som si to chcela preniesť z PC na PC, tak len celý adresár. Takto si jednotlivé časti posťahujem, prípadne poupravujem a spojím vo HHW a ďalej pracujem už len s jedným súborom.

Nevýhody :
1. nedá sa "pricapiť" na Poradu
2. nedá sa posielať emailom alebo priamo sťahovať z netu

Obe tieto nevýhody úspešne rieši zbalenie do formátu zip. Na iné nevýhody som neprišla, takže prečo ho nezačať používať?
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
JanaSys JanaSys

JanaSys je offline (nepripojený) JanaSys

Čo potrebujeme?
- program HHW najlepšie v češtine
- hocičo, v čom sa dajú upravovať html stránky