Dobrý deň/Ahojte
Objednávala som si cez zľavomat pobyt v Prahe v historickom hoteli. Platila som ho prevodom, teda peniaze som poslala v nedeľu 25. 6 im prišli v utorok 27.6 v ten deň mi aj na email poslali voucher. Na email som sa dostala však až dnes a keď som otvorila voucher, bolo na ňom napísané, že už bol uplatnený práve toho 27.6.2017. Preto sa chcem spýtať čo to znamená že už bol uplatnený ? Či je to len informácia o tom, že už bol voucher zaplatený alebo to znamená že už bol ten voucher teda tá zľava využitá, nakoľko nikto ešte v tom hoteli nebol.
Ďakujem a prajem pekný deň
Naposledy upravil ivka70 : 08.07.17 at 10:53
A) Pokiaľ by týmto potvrdzovali len zaplatenie a aktiváciu voucher - bolo by to OK! Ale nevieme, čo tým mysleli.
B) Pokiaľ však už ten voucher bol "uplatnený" a bol už použitý - tak ťa na zľavomate riadne ošmekli. Pokiaľ máš meno hotela - vygúgli si kontakt na ten hotel (často tam je i tel. číslo - zavolaj a informuj sa, či nebol ten voucher už u nich použitý. Ak áno - v tom prípade sa obráť na zľavomat s tým, že ťa podviedli (zaplatená služba bola použitá inou osobou) a žiadaj späť svoje peniaze.
C) Uveď, čo za "Zľavomat" to bol - niektoré boli už často spomínané, že peniaze zobrali, ale žiadne zlavy sa nekonali, resp. nebolo ten voucher použiť, lebo de facto bol použitý inými...
Kedysi toto "frčalo" Slovenskom:
http://www.aktuality.sk/clanok/22990...ent-obozretny/
http://cmorej.blog.sme.sk/c/330071/Z...rmuju-trh.html
http://www.zive.sk/pri-nakupe-zliav-...4/default.aspx
http://vas.cas.sk/clanok/6422/podvod...-co-robit.html
http://pisecky.blog.sme.sk/c/289081/...e-portaly.html
A staršieho dáta: https://www.modrykonik.sk/forum/voln...vymi-portalmi/