Zavrieť

Porady

Stavkovanie

Zdravím. Som výborný v tipovaní v športovích zápasov. Chcel by som si založiť na Facebook skupinu Tipérov, kde im budem davať tipy za určitý poplatok dajme tomu 10€ za zápas s kurzom 3. s tým že keď ten daný zápas nevyjde tak im už nevrátim peniaze. Je to protiprávne? a môže ma dať k súdu ta dotyčná osoba ktorej nevyšiel môj zápas ? pretože mi tie zapasi nevyjdu na 100% s tým rizikom už musí on počítať nie ?
14 komentárov     zbaliť
ivka70 mas na take podnikanie povolenie?
ako sa chystas viest uctovnictvo a zdanovat svoje prijmy?
Tyrion Pracujem ako automechanik. A toto by som bral ako doplnkove zarabanie si peňazi bokom. Mylím že na toto mi netreba viest uctovnictvo a zdanovat svoje prijmy aj keby mi to zarabalo 300€ za mesiac
Tyrion Peniaze mi pridu od dotyčnej osoby na môj učet a tým to končí a už to nerieši nikto nie ?
buchač Tyrion (Dnes 23:05) Pracujem ako automechanik.
================
Buď si na hovno automechanik alebo na hovno tipér.
Jedno s druhým nejde dokopy.
kopretinka ježiši kriste...............choď radšej leštiť disky.......
sito Však píše, že nie vždy je 100 %ný.
kopretinka tak možno prokuátor to porieši......
sito A možno sa u tajka naučil logicky klamať, tak špekuluje ako to využiť vo svoj prospech.
ivka70 tak to sa sakra mylis, ze take prijmy zdanovat netreba, ak to teda zamyslas takto, tak pojde o nelegalne podnikanie
Tyrion Neviem čo je na tom protipravne že len poradím ľuďom zápas na ktorý si môžu staviť aj 100€
ivka70 ze si za to budes davat platit a tie peniaze nemienis vykazat a zdanit ?
preco to chces tak komplikovat, ked ti staci vsadit si 1000 eur na svoj dobry tip, ak vyhras len dvojnasobok, mas to za 100 "klientov"
buchač kopretinka (Včera 23:14) ježiši kriste...............choď radšej leštiť disky.......
sito (Včera 23:19) Však píše, že nie vždy je 100 %ný.
=================
Tak nech ide leštiť Taikovi jeho ego...
kopretinka