Nie som (podotýkam) odborník v stavebníctve.
V tomto prípade sa prikláňam k tomu lepidlu.
Nespomínaš síce hrúbku betónu, no je potrebné brať ju do úvahy.
Lepidlo na rozdiel od betónu nepotrebuje nejak obzvlášť silnú vrstvu, chytí materiál solídne. Betón sa musí zaviazať s predchádzajúcou vrstvou chodníka, takže ho tam musí byť oveľa viac...a do neho natlačiť novú dlažbu.
Toho Duvalixu (alebo inej penetracie) až tak veľa nie je potrebné...a nie je ani drahý.
Lepidlo si vyberieš a nemusí byť najdrahšie...a robí sa s ním pohodlne.
Nespomínaš tiež, že ako je to s tým betónom...či kúpiš v sáčkoch hotový alebo budeš miešať sám tie pomery.
Ak sáčky, tak beriem...ak sám a ešte si to nerobil, tak to si potom fest rozmysli.
Platí ale všeobecne...nie je dobré šetriť všade a za každých okolností. Vždy je tu varianta, že si v prípade omylu zopakuješ celú anabázu ešte raz.
DOPLNENIE obrázkov...je tam odfotený len ten postup. Hrúbka lepidla je cca 1 cm, dávaný na podklad a aj na kameň.
Konečná úprava (fotky ale nedávam) ladí s chodníkmi (terasou, pásmi pre auto), ktoré boli dávané do betónového lôžka o výške cca 20 cm. Na spodku je hrubý podklad, vysypaný štrk, následne kari rohož....až potom šiel spomínaný betón, kde sa kamene do neho vtlačili.
http://img.janforman.com/IMAG1469cqmy.jpg http://img.janforman.com/IMAG1481zth9.jpg http://img.janforman.com/IMAG14924242.jpg