Zavrieť

Porady

Poškodenie tovaru v servise

Dobrý deň, pre mesiacom som dal do servisu známej slovenskej počítačovej firmy môj notebook ASUS. (keďže firma sa prezentuje ako výhradný, dokonca zlatý partner tejto značky) Išlo o výmenu klávesnice, ktorú som si predsa len nechcel robiť sám, aj keď som v tejto oblasti ako doma. Chcem zdôrazniť, že notebook bol plne funkčný, nemal absolútne žiadne poškodenie, išlo len o kozmetickú vadu na klávesnici. (jedná sa o hliníkový, výkonný, pekný a ľahký model) Klávesnicu som si kúpil originálnu a odovzdal som ju v servise spolu s notebookom, čo bolo uvedené v protokole. Keďže sa mi zamestnanec servisu v dohodnutý termín neozval, bol som nútený ho kontaktovať ja. Zamestnanec servisu klamal, a výmenu klávesnice robil tesne pred mojím príchodom. Predpokladám, že v dôsledku časovej tiesne došlo k poškodeniu inej časti notebooku. (kryt displeja). Pri preberaní notebooku mi uvedenú skutočnosť zatajil, a ja som túto závadu zistil, až keď som chcel notebook vložiť pred odchodom do obalu. Nešiel totiž zavrieť. (kryt s displejom) Samozrejme som takýto notebook odmietol prevziať. Súčasná situácia je následovná: Som dva mesiace bez notebooku, firma nemá záujem zháňať novú súčiastku, a ja odmietam prevziať poškodený notebook. Firma mi (po mojich opakovaných rozhorčených emailoch a telefonátoch) napokon ponúkla, že mi vráti peniaze, ktoré som už uhradil za výmenu klávesnice. Snažia sa to posunúť do roviny, že som im už poškodený notebook priniesol. Protokol nič také, samozrejme, nehovorí. Ja ale s týmto nesúhlasím. Načo mi je 35 € a poškodený notebook. (nie vlastnou vinou, ale vinou zamestnanca) Aké mám možnosti? Ako mám, prosím postupovať voči firme, aby mi vrátila nepoškodený notebook alebo jeho finančnú náhradu? Vladimír Petráš
5 komentárov     zbaliť
sosak Ako vieš že treba zháňať novú súčiastku? Možno nejde o mechanické poškodenie, ale o chybu pri montáži, keď nejaký diel - kryt nie je na svojom mieste, "nezacvakol" a preto nejde úplne uzatvoriť kryt notebooku.
Petráš Vladimír Pretože ju súdruh mechanik najprv zháňal sám, potom mi láskavo oznámil, že ju oficiálne nevie zohnať a že na eBay on nakupovať nemôže. (btw, v otázke som uviedol, že som v IT doma)
sosak (btw, v otázke som uviedol, že som v IT doma)
-------------------------------------------------------
Ja nie som v IT doma, som strojár a vymenil som 2 klávesnice. Jednu na Asuse a druhú v HP-čku.
Poznám niekoľko IT-čkárov, ktorí nevedia ani zavesiť obraz na stenu v byte. Preto som si dovolil upresniť otázku.
misoft Petráš Vladimír (Včera 10:06) Pretože ju súdruh mechanik najprv zháňal sám, potom mi láskavo oznámil, že ju oficiálne nevie zohnať a že na eBay on nakupovať nemôže. (btw, v otázke som uviedol, že som v IT doma)
----------------------------------------------------------------------------------
BTW - ako "naznačuješ, že si v IT doma - tak môžem len konštatovať - NIE SI DOMA! Si (prepáč, ale je to pravda) diletant!
Ak si nevieš opraviť klávesnicu na NB - nie si IT fachman, ak nevieš zohnať SKUTOČNÝ a certifikovaný servis ASUS - di dvojnásobný diletant.
Certifikovaný servis pre značku ASUS pre Česko a Slovensko je v OSTRAVE!!!!!!!!!
http://www.sil.cz/
Tu stačilo ich kontaktovať
http://vip.asus.com/VIP2/Services/TechQuery?lang=cs-cz

Keď som ja musel dať opraviť dva ASUS NB - cez tento kontaktný formulár so mnou komunikovali priamo z Ostravy!
misoft Je IT a IT - v jednom prípade je IT "kockatá hlava" - teda IT odborník v programovaní, sieťach, operačnom systéme, alebo IT technik - teda odborník v konštrukcii, skladaní, servisovaní nastavovaní výpočtovej techniky.
On píše IT FACHMAN... čo by znamenalo, že sa "vyzná vo všetkom" (ale to nikto nie je odborník vo všetkom od A do Z).
A keďže samovyhodnotenie "fachman" je tak trochu humorné - tak je skôr BFU (ovšem BFU zase môže značiť
Bežný Fyzický Užívateľ, alebo aj Blbý Franta Užívateľ, ak pôjdeme ešte ďalej, tak aj Bloody Fucking User, BrainFree User).
Ja tiež som BFU - prvé vysvetlenie, ale ak som potreboval servis, tak som si vyhľadal oficiálny servis... uviedol som ho vyššie. Nespoliehal som sa na rádoby servisných "technikov" niekde v pivnici...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Poškodenie tovaru v servise

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.