1. Ukončila vysokoškolské vzdelanie na Prešovskej univerzite v odbore sociálna práca.
2. Potom nadobudla doplňujúce pedagogické štúdium na výučbu predmetu sociálna práca.
3. vykonala rigoróznu skúšku v študijnom odbore charitatívna a sociálna práca
4 potom si doplnila vzdelanie na doplnenie kvalifikačných predpokladov v študijnom programe Pedagogika psychosociálne narušených, a teda získala špeciálnopedagogické spôsobilosť na vykonanie pedagogickej činnosti pre deti a žiakov so zdravotne znevýhodnených
5. na rozširujúce štúdium matematiky na Katolícku univerzitu v Ružomberku. ( na základe čoho ona buduje , rozširuje svoje vzdelanie o matematiku)
Zamestnankyňa na našej škole nebola kvalifikovaným pedagogickým zamestnancom. DPŠ si spravila na výučbu sociálnej práce, potom pokračovala v DPŠ v tom istom odbore. Neskôr si spravila pedagogiku pre psychosociálne narušených, nič z toho naša škola nepotrebovala, máme za to, že si mala hľadať zamestnanie niekde v ústave, atd.na základe čoho ona rozširuje matematiku, keď zákon 317/2009 § 8a ods. 2 hovorí , že rozširujúce štúdium môže vykonať iba pedagogický zamestnanec, ktorý spĺňa kvalifikačný predpoklad podľa §7 ( PZ, ktorý získal vzdelanie absolvovaním študijného programu v inom ako požadovanom odbore – sociálna práce, alebo si ho doplnil podľa §8 ods.1 ( PZ, ktorý získal vzdelanie absolvovaním študijného programu v inom ako požadovanom odbore – sociálna práce, pre našu školu nie je potrebný taký odbor).
Rozširujúce štúdium si PZ rozširuje kvalifikačný predpoklad v rámci dosiahnutého stupňa vzdelania. V jej prípade, sociálna práca, pedagogika psychosociálne narušených.
Mohla takto študovať matematiku, aby mohla matematiku vyučovať na ZŠ?
Ďakujem za odpoveď