Zavrieť

Porady

Zamestnanec, alebo žvnostník

Chcel by som poradiť v nasledovnej veci : Pracujem ako obchodník v spol s.r.o. Momentálne som riadne zamestnaný, no uvažujem prejsť na živnosť. Je to výhodné ? Prípadne ak treba doplniť informácie, budem sa snažiť pružne odpovedať.

Ďakujem.

B.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Danila je offline (nepripojený) Danila

    Vylúčený člen Danila
    Ak si zamestnaný na TPP, tak by si mal zvážiť, prečo chceš byť SZČO. Najmä vzhľadom na vek, Tvoj príjem a pracovné podmienky.

    Paula je offline (nepripojený) Paula

    Paula
    Brano3D
    Chcel by som poradiť v nasledovnej veci : Pracujem ako obchodník v spol s.r.o. Momentálne som riadne zamestnaný, no uvažujem prejsť na živnosť. Je to výhodné ? Prípadne ak treba doplniť informácie, budem sa snažiť pružne odpovedať.

    Ďakujem.

    B.
    Pozri si napr. i túto debatu:


    http://www.porada.sk/showthread.php?...ht=%BEivnos%BB

    Brano3D je offline (nepripojený) Brano3D

    Brano3D