Dobrý deň, chcem sa spýtať, aké máte skúsenosti s doručovaním pošty zo SLSP. Mám u nich nahlásenú korešpondenčnú adresu, napriek tomu mi opakovane doručujú poštu na trvalé bydlisko. Na pobočkách tomu nerozumejú, neustále mi opakujú, že všade mám nastavenú korešpondenčnú adresu. Minimálne 6x som to takto na pobočke riešila. Dokonca aj na call centre mi opakovali to isté. Potom som napísala mail na zákaznícke centrum, odkiaľ mi odpísali, že oznámenia a upomienky sú povinní zasielať na trvalé bydlisko. Takže teraz neviem. V obchodných podmienkach som nič také nenašla, len že banka doručuje písomnosti podľa kontaktných údajov uvedených klientom. Možno mi niekto bude vedieť poradiť, prípadne má s týmto skúsenosti z inej banky. Ide o to, že na adrese trvalého bydliska nebývam, a teda sa nemusím dozvedieť niečo, čo mi banka pošle.
Ďakujem za odpovede.