Dobrý deň, chcem sa s Vami podeliť o email, ktorý som teraz v rozčarovaní zaslala do spoločnosti ETA a zaujímajú ma Vaše názory a rady, vopred ďakujem:
Dňa 15.08.2019 som zakúpila produkt ETA Lento 2051 90000.
Dňa 26.01.2020 som si pri umývaní príslušenstva všimla v časti, ktorá sa otáča (viď foto) visiaci úlomok, ktorý som najprv vyhodnotila ako nejaké tesnenie (viď foto "velky ulomok" naľavo). Nakoľko ma to znepokojilo, prehľadala som zvyšok rozmixovaného jedla, ktoré som podávala môjmu 5 mesačnému synovi !!!! a našla tam miniatúrne tvrdé úlomky, sotva sporozovateľné okom, avšak prstami citeľné (viď foto označené ako "maly ulomok najdeny v jedle") a väčší kus plastu, na ktorom vidno zvyšky jedla (viď foto "velky ulomok").
Očakávam urgentne Vašu reakciu.
Naposledy upravil cmd : 27.01.20 at 16:28
Ak nie - tak potom píšeš predajcovi/výrobcovi NEPODLOŽENÉ údaje.
Keďže neuplynulo ešte 6 mesiacov - reklamuj zákonným postupom - do 6-tich mesiacov sa závada berie ako VÝROBNÁ.
----------------------------------------------------------------------
I veru dosť PODSTATNÉ. Môže sa stať, že jej neuznajú reklamáciu. A čo potom?
http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
"Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom."
A aj v prípade, že by jej reklamáciu zamietli DO 12 mesiacov - tak jedine na ZÁKLADE ZNALECKÉHO POSUDKU.
Takže vieš PRD z toho, len omieľaš jedno a to isté.