Zavrieť

Porady

Uctovanie / Fakturovanie na eshop platforme

Ked mame eshop platformu, kde su na jednej strane predajcovia (davaju do systemu produkty) a kupujuci (ktori tieto produkty kupuju)

Cely proces funguje nasledovne:
- kupujuci kupi produkt, peniaze sa odoslu na Ucet eshopu (nie na ucet Predavajuceho)
- ak je vsetko OK, peniaze sa pripisu na virtualny ucet Predavajuceho
- ak to NIE JE OK (napr tovar nedodany), moze sa urobit refundacia z eshop uctu naspat Kupujucemu
- raz za tyzden si Predavajuci moze poslat na svoj firemny ucet vsetky peniaze z virtualneho eshop uctu

Otazkou je, ako co najefektivnejsie nastavit uctovanie / fakturovanie:
- asi je treba robit FA Kupujuci vs eShop // pri problemoch napr pri refundaciach, je to potom jednoduche vyriesit na urovni eshopu - peniaze naspat Dobropisom na ucet
- ak je ale vsetko v poriadku, ako spravne zadokladovat prijem pre Predavajuceho? Ide o to, ze zodpovedny za produkt / zaruku je Predavajuci nie prostrednik eShop .. ale predpokladam ze on si nemoze len tak preposlat peniaze z virtualneho eshop uctu na svoj firemny .. ci staci k tomu zmluva o spolupraci s eshopom?
- a samozrejme aj eshop potrebuje nejaky doklad, ze mu peniaze odisli z uctu na ucet Predavajuceho
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Uctovanie / Fakturovanie na eshop platforme

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.