Zavrieť

Porady

reklamácia v predĺženej záruke

Dobrý deň prajem, mám problém s PC (laptop). Zakúpila som v predajni Planeo s tým, že som priplatila za predĺženú záruku na 5 rokov. Teraz, po 3 rokoch je problém s PC. Obchod sa bráni, že oni poskytujú iba 2-ročnú záruku a reklamáciu musím uplatniiť u poisťovne, ktorej išiel môj poplatok za predlženú záruku. Tak som reklamovala v danej poisťovni. PC bol 2x v servise, vždy s výsledkom, že všetko je OK. Ale mne doma PC vôbec nereaguje na wifi. Ostatné zariadenia, vrátanie iných laptopov, na danú wifi idú OK. Preto som presvedčená, že problém je v PC.
Otázka je - koho mám žalovať na súde za neuznanie reklamácie? Predajcu alebo poisťovňu?
buchač Otázka je - koho mám žalovať na súde za neuznanie reklamácie? Predajcu alebo poisťovňu?
===============
Tretia možnosť je správna....žeby seba ?
Predĺžená záruka je v podstate len ťahanie peňazí od klientov.

Skús si spočítať svoje náklady, ktoré sa nemusia vrátiť.
Poplatok za podanie žaloby, strata času (dovolenka), doprava, posudok...a čo ja viem, čo ešte.

Poniektoré mašiny (práčky, chladničky....a aj PC) do určitej hodnoty v dnešnej dobe nemá význam dať opravovať, tie sa odnášajú do šrotu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je teraz online Chobot

    Chobot
    Si presvedčená, alebo to vieš aj dokázať? Lebo ak podáš žalobu, tak svoje tvrdenia musíš dokázať, nie len že "ty máš pocit", alebo "si myslíš".

    Skús najprv zavolať niekoho, kto s v tom naozaj vyzná, aby to skontroloval u teba. Alebo skús zájsť k niekomu, kto má Wifi a skús sa u neho pripojiť. Najlepšie to skúsiť aj na 2 - 3 wifi sieťach.

    A tie 3 roky ti to fungovalo?
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    DaraB mám dôkazy - print screeny obrazovky, kde ohlasuje chybu, resp. nerozpoznanie siete. A nielen z mojej wifi siete, ale skúšala som aj inde, na inej sieti. A nič, nedalo sa pripojiť. Ale skúsim ešte na tretej sieti. Dik za radu.
    Čo sa týka fungovania. Začalo to tak pred dvomi rokmi, ale veľmi sporadicky. Sem-tam nebolo pripojenie, ale vždy potom nabehlo. Myslela som, že ide o výpadok wifi. Ale tento rok od jari to už je neúnosné. A po druhom servise sa už nikdy nepripojil. Predtým aspoň občas. Všetky iné zariadenia nám na domácu wifi fungujú, len tento laptop nie. Je to ASUS a čítala som, že niektoré modely majú problémy so sieťou.
    buchač DaraB (Dnes 13:38) Je to ASUS a čítala som, že niektoré modely majú problémy so sieťou.
    =====================
    Jééésus marihuanna....
    Mám druhý Asus...tretí si už určite nekúpim.
    Rozpisovať sa nemienim...by som sa len naserondial.
    DaraB verím ... ani ja už nekúpim
    misoft No - niektoré ASUSy sú fakt na ****. Ale nájdu sa (výnimočne) aj také, ktoré sú dobré - ale to ich treba hľadať lupou ako ihlu v kope sena.
      zbaliť

    faro1 je offline (nepripojený) faro1

    faro1
    Napíš typ PC, celé označenie a operačný systém. Prečítaj: https://vosveteit.sk/ako-mozete-zist...ny-pouzivatel/
    https://www.vodafone.cz/pece/reseni-...at/wifi-kanal/
    Ak iné zariadenia fungujú na tvoju wifi to nie je smerodajné, pretože nastavenie v tvojom PC môže byť iné, alebo máš zakázanú tvoju sieť na pripojenie v PC ale aj MAC počítača v tvojom routeri môže byť blokovaná - zakázaná.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    DaraB typ ASUS, model X540L, operačný systém windows 10. Článok z linku si prečítam, len sa obávam, že na tieto veci som laik :-). Musím si asi zavolať nejakého PC znalca.
    misoft Vivobook - tie (zdá sa mi) mali WiFi card od Realteku - tie najslabšie. Keby tam bol Qualcom - asi by nevypadávalo.
    DaraB áno, žiaľ, Realtek ...
    misoft Ako som tušil....
    Mám tiež jeden ASUS (zo série, ktorých bolo vyrobených len pár tisíc mimo základnú radu, s rozšírenými komponentami a mám tam Qualcom WiFi a žiadne problémy, chytá všetky siete - síce len 2,4GHz, ale VŠETKY, ktoré nájde a identifikuje).
      zbaliť

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Nejde o reklamaciu ako taku, ide o poistenie. Musis to riesit s poistovnou. Obchod s tym uz nic nema, aj ked poistku, ktora simuluje predlzenie reklamacnej doby si uzavrela v obchode.

    Kazdopadne ak sa chyba v servise neprejavi, obavam sa ,ze pojde o nejake nastavenie na domacej sieti. To treba najskor vylucit.
    Naposledy upravil ivka70 : 16.11.21 at 08:10
    DaraB OK, ďakujem

    reklamácia v predĺženej záruke

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.