Dobrý deň prajem, mám problém s PC (laptop). Zakúpila som v predajni Planeo s tým, že som priplatila za predĺženú záruku na 5 rokov. Teraz, po 3 rokoch je problém s PC. Obchod sa bráni, že oni poskytujú iba 2-ročnú záruku a reklamáciu musím uplatniiť u poisťovne, ktorej išiel môj poplatok za predlženú záruku. Tak som reklamovala v danej poisťovni. PC bol 2x v servise, vždy s výsledkom, že všetko je OK. Ale mne doma PC vôbec nereaguje na wifi. Ostatné zariadenia, vrátanie iných laptopov, na danú wifi idú OK. Preto som presvedčená, že problém je v PC.
Otázka je - koho mám žalovať na súde za neuznanie reklamácie? Predajcu alebo poisťovňu?
===============
Tretia možnosť je správna....žeby seba ?
Predĺžená záruka je v podstate len ťahanie peňazí od klientov.
Skús si spočítať svoje náklady, ktoré sa nemusia vrátiť.
Poplatok za podanie žaloby, strata času (dovolenka), doprava, posudok...a čo ja viem, čo ešte.
Poniektoré mašiny (práčky, chladničky....a aj PC) do určitej hodnoty v dnešnej dobe nemá význam dať opravovať, tie sa odnášajú do šrotu.